حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

گذشت...

سلام.

رفتم به سایت زیبایی های زندگی من (سارا) یه سری زدم...یه پست داشت در رابطه با بازگشایی مدارس...یاد


اولین روزی افتادم که رفتم مدرسه..




به دلیل شغل مادرم که مدیر مدرسه بود توی یکی از روستاهای اطراف یه شهر که تازه اونجا هم شهر خودمون


نبود زندگیمیکردیم و منم اونجا باید میرفتم مدرسه...یادمه یه عالمه هیجان داشتم که وقتی با مادرم رفتم دفتر


مدیر یه دختره بود که ازما سنش بیشتر بود فک کنم چهارم و پنجم بود...با لهجهی خاص خودشون گفت تو اینجا


پسراش میزننت(مختلط بودیم) و من خیلی ترسیدم!!!



خیلی اذیت میکردم با پسرا فوتبال بازی میکردم!!!کیف میداد!


بچه های اونجا چون که روستا بود پوشش مخصوص به خودشون رو داشتن و به من میگفتن شهری!!البته از


نظر من منم مثل اونا بودم!!ولی خب از نظر اونا من لوس بودم...بین همه یه پسر بود که اونم تقریبا شریاط من


رو داشت البته اهل همونجا بود اما فرهنگش با اونا متفاوت بود...خیلی تمیز لباس میپوشید..خوشکل حرف


میزد... رقیب درسی هم بودیم...خلاصه رفت تو دلم منم   نه گذاشتم نه برداشتم رفتم خونه به مادرم گفتم من


باید با فلانی ازدواج گفتم....واکنش مادرم خیلی قشنگ بود


...گفت پگاه عزیزم میدونی دختر با هر مردی که ازدواج میکنه باید تو شهر شوهرش زندگی کنه تو حاضری اینجا


بمونی و دیگه برنگردیم شهر خودمون و این بود که من برا همیشه اون پسر رو فراموش کردم......

جمله...

سلام.


اون روز یه جمله خوندم که از این به بعد میخوام تمرینش کنم..ن.شته بود که باید شادی بخشی از وجودتون باشه


که در هر شرایطی کسی نتونه ازتون بگیرتش...میخوام اینطوری باشم...نظر شما چیه؟؟به نظرتون باحاله؟؟شما


ها اینطوری هستید؟باهام حرف بزنید یکی دوس داره اینجا حرفاتون رو بخونه...شاید به کمکتون نیاز داشته باشه...

ادعا...

بعضی اوقات ماها یه ادعا هایی میکنیم(منظورم خودم هستم) که انگار... اونوقت خدا این همه علم داره و واقعا


واژه ی عالم برازندش هست و ما تو یادگیری ابتدایی ترین علم های اون موندیم میگیم سخته اینا چین دیگه!!!!!!!!



خدا...

بچه ها وقتی هماتولوژِی یا میکروبیولوژی میخونم و میبینم چقد خدا منظم و باحاله!!!!!!!!!!!!!!!!!!نمیدونم چی


بگم!!!!!!!!!!!!!!!!واقعا ما کجاییم!!!داریم چیکار میکنیم!!!این همه نظم حیرت انگیزه!!!

خیلی...

خیلی حس بدیه ادم از ته دلش بخواد یه کاری بکنه اما بزور جلو خودش رو بگیره.........