حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

معذرت...

سلام.


گروه ما برا خونگیری سه نفره بود..هر دوتاشونم دوستام بودن...یکی از دوستام خیلی معصوم . بچه است


خیلی حساس ولطیف..مدام باید مواظبش باشی...بعد این برا سری اول اومد از من خون بگیره...من اولش دوس


نداشتم ازم خون بگیره چون اعتماد به نفسش رو نداشت اما بعد گفتم اونم مثه من و تازه از من خیلی بهتر


بود...بعد نیدل رو که زد تو رگم اولش کم فرستاد تورگم یه قطره خون اومد ...من اصلا نترسیدم چون فهمیدم چرا


اینطوری شد..خودش دستاش وحشتناک میلرزید ینی قشنگ


سرنگ تو دستم میلرزید...بعد تو چشام نگاه میکنه نه سرنگ رو میبره داخل نه میاره بیرون...بغض کرده بود


میگفت  پگاهی ببخشید معذرت میخوام!!!!!!!!!دکترم  عصبانی شد گفت معذرت میخوام وببخشید نداره بزن تورگ


سریع!!!!!منم نگاش کردم گفتم من به تو اعتماد دارم اصلا هم دردم نگرفته اونم اروم شد و ادامه داد و الحق


کارش تمیز بود.بعدش فکر میکرد من دردم گرفته به رو خودم نمیارم عذاب وجدان گرفته بود بهم اجازه داد دوبار


از دستش خون بگیرم....

نظرات 1 + ارسال نظر
jOooOni چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 18:00 http://caspiangap.ir

@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-
@};-سلام!!
@};-خوبی؟؟؟
@};-وبلاگت جالب و حرفه ایه!!!!!
@};-میخوام بهت یه سایت باحالی رو معرفی کنم!!!!!
@};-واقعا ارزش وقت گذاشتن داره!
@};-یه سایت تفریحی با فضای دوستانه
@};-جایی که میشه توش کلی دوست پیدا کرد و از مطالب مختلفش استفاده کرد!!!
@};-سایتش خیلی جالبه!مثل یه وبلاگ گروهی خیلی بزرگ میمونه!!
@};-میتونی یه مطلب بزاری،بعد بقیه دربارش نظربدن یا ادامش بدن یا جوابش رو بدن!(اگه سوال بود)!
@};-توش از مطالب علمی و درسی گرفته تا تفریحی و بازی! همه چی هست!!!!
@};-یه عالمه امکانات داره و میتونی همه کار کنی!!
@};-خدافظی نمیکنم چون منتظرتم!!!!
@};- ♥ caspiangap.ir ♥
@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-@};-

سلامم....حرفه ای رو خوب اومدی!!!کجاش حرفه ای برا جذب چه میکنن

میام حتما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.