حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

زنگ...

یه استاد ماه داریم که من خیلی خیلی از شخصیتش از اینکه درسشش رو دوست داره از اینکه واقعا میفهمه چی


میگه...به دانشجو احترام میذاره.حواسش به همه هست....وای خدا!!!در ضمن استاد هماتولوژی هست



خلاصه این استاد عزیز اگر گوشی سر کلاس زنگ بخوره 2هفته ازت میگیره و بعضی وقتا تا اخر ترم..و این حقیقت


داره نه تنها یه تهدید...در عمل ثابت شده...امروز دوستم رفته بود بالا یه پاورپوینت رو توضیح بده...ساعت گوشیشی


زنگ خورد...گوشیشم تازه خریده بود!!!!!!!!!!!!!!خلاصه ما هم جرات نمیکردیم دست به گوشیه بزنیم.بعد دوستم


به ترفندی از صندلی جلو گوشیش رو برداشت حالا خدایا بلد نبود خاموشش کنه!!!استاد هم تو چشمای همه نگاه


میکرد ما هم فقط به فکر گوشی دوستم بودیم اما معجزه رخ داد و استاد اصلا نفهمید و گفت از او اخرا صدا میاد


و ما اول کلاس بودیم ...چطو نفهمید...خلاصه که لحظات روحانی بود...

نظرات 3 + ارسال نظر
مرضیه جمعه 5 مهر 1392 ساعت 18:26

عجب استاد باحالی

are kheili

امین چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 22:32

خوبه مثل من
منظورم اخلاقش بود
باشه قبول پگاه هر چی شما بگی
آخی مدل گوشیت رو نمیدونی
آها گوشی دوستت بود
رفته خونه
مگه خودت الان خونتون نیستی
نگو که خوابگاهی ؟؟

خوابگاهم دقیقا معلومه اصلا مطالب من رو نمیخونی.....هییییییییی!!!!!!منم منظورم اخلاقتون بود

امین چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 22:20

پاگه
من کنجکاو شدم ببنیم مدل گوشیتون چیه احیانا
از یان استادتون هم اصلا خوشم نیومد
حالم بد شد
با این استاد و معلما حال نمیکنم

انقد باحاله!! اینکه گوشی دوستم بود سونی نمیدونم چیچی ...حالا رفته خونه بعدا میپرسم میگم..خیلی با درک و شعوره خیلی ...اینطوری قضاوت نکن امین خوبه مثل تو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.