حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

گستره...

سلام . 

مروز ازمایشگاه خون شناسی داشتیم و گستره خونی تهیه کردیم...دوباره من و دوستم اخرین نفری بودیم  

 

که  از ازمایشگاه رفتیم بیرون.... 

 

 

کی هست که گفتم یه روزی یه تو گوشی محکم میزنم به این پسره همکلاسیم....داریم با یکی از پسرا در مورد نمونه گیری حرف میزنم میبینم یکی عین بچه گربه چشم انداخته!!!!1 

 

دارم به حرف استاد گوش میدم....میبینم یکی زوم شده روم....کاری نداره ها الکی خودش تو ازمایشگاه سرگرم میکنه که اخرین نفر بره بیرون !!!!ینی کافیه یک بار بیاد باهام حرف بزنه......

نظرات 5 + ارسال نظر
امین دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 18:51

خب نمیتونی یا بهش تذکر بدی یا طوری رفتار کنی که مثلا بفهمه اهل این حرفا نیستی یا خوشت نمیاد
البته اگه پر رو باشه فکر میکنه داری ناز میکنی
من از این دسته ادم پر رو ها دیدم
خدا کنه از اون ادما نباشه
بزنش خب برخورد جدی باهاش بکن

باید باشی تا بفهمی چی میگم........مدل عاشق پیشه ی بیخوده....مثلا خیلی عرفانیه که نیست.دختر ندیده است........

..... دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 18:48

bezani dahan mahanesho... aghaye javaaaaan pishnahad mikonam ta javooon marg nashodi borohaaaa
ini ke man mibinam kheeeeyli delesh poreha

خیلی واقعا میگم...خیلی....

..... دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 15:04

agha harki hasti boro poshte saretam nega nakon , in ras migehaaaa, tajrobe sabet karde asabani beshe dige hishki ro nemishnase , ye ho kar dastet mideha , hala khod dani

یکی نیست بهش بگه این حرفو....نمیدونم چرا فکر میکنه انقد باحاله که وقتی میگه من و دوس داره منم باید دلم غش بره براش...منم انقد بدم میاد هی یکی روم زوم کنه ابراز علاقه کنه...ابراز علاقه هم بلدی میخواد که بلد نیست..........جالبه که من رسما بهش گفتم یکی دیگه رو دوست دارم نمیفهمه.........بزنی حالشو بگیری

خانوم گل دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 14:13 http://rozhayezendegiman.blogsky.com

آخ که چقدر ازینجور آدما بدم میاد.محلش نذار پگاه جون خودش ضایع میشه

سلام چطورس عزیزم...........اره بدم میاد ازش

رها دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 12:03 http://zibatarin1368.mihanblog.com/

سلام خوبی؟
دوست دارم بیایی با هم تبادل لینک کنیم تا هم بازدید کننده وبت بره بالا هم من بازم بتونم بهت سر بزنم میدونی چرا ؟چون اگه وبت را ثبت کنی من آدرس وبلاگت را دارم در ضمن من هر روز به دوستام سر میزنم منتظرت هستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.