حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

اه....


نمیتونم تورو بیخیال شم .واقعا ناشدنیه
تلاش کردم اما نشده و نمیشه
چرا باورت نمیشه که یه احساس نبوده ونیست؟
اگه احساس بود که با همون تلنگر اول از دلم بیرون میرفت این احساس
اما اینجور نیست
انتخابم درستتر و محکمتر از اینا بود که میشه  فکرشم کرد

گوش میدی؟

 امیدوارم همه چیز درست بشه 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
این چه ایمیلی هست که به من داده من ازش متنفرم خدایا!!!!!!تازه بلاکش کردم !!!کاش حالا مالی هم بود...پسره 73 ای!!! 
 
میخوام من و دوس داشته باشه تا ابد.به من چه...ازش متنفرم ..حالم رو بهم میزنه....از پسرای اینطوری ک هعین دختران متنفرم...میبینید اینطوری تو ایمیل ها زبون میریزه 2 کلمه مثل ادم نمیتونه باهام حرف بزنه.....
نظرات 3 + ارسال نظر
امین دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 20:23

عجب
اگه راست میگفت میخواستی ازدواج بکنی هم نباید بی خیال میشد
یه کاریش بکن
من که نمیتونم تحملش بکنم همین طوری
چه برسه به تو پگاه

be doostam goftam ba doostesh ke kheili aghele sohbat kone...pesare daghoon

امین دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 18:55

یه چیزی بهش بگو
اگه دیدی نمیشه یا نمیتونی
به خونه بگو یا نمیدونم یه کاریش کن دیگه مزاحمت ایجاد نکنه واست

جرات مزاحمت نداره......فقط خنگه...میره رو اعصاب خانواده از ترم یک در جریانن مدتی که قرار ازدواج کنم تریپ کم محلی برداشته بود عین دخترا پشت چشم نازک میکرد..فک کن شده بود سوژه ی من و دوستام...بعدش یکی از دخترا بهش گفته بود نمیخواد ازدواج کنه...اینم موجش عوض شد....

..... دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 15:01

injooori khooobe ke esme daghighesho inja nemiyari
behesh begoo amoo joon kelase chandomi??? dige inkaro nakon , age ghabool nakard begoo ta fiziki barkhord beshe

فوتش کنی باد میبرتش!!!ارزش حرکت دادن فیزیک نداره!!!!!اصلا من باهاش حرف نمیزنم...پسره ....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.