حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

رخنه...

امروز شبح برا نماز شبح بیدارم کردن.خیلی خوابم میومد اخه دورروز اول هفته تا 5 دانشکگاه هستم درسای


تخصصی و مهم...خلاصه نا نداشتم...هی میگفت پگاه عزیزم پاشو ...منم دیدم نمیره با همون حالت خواب الودگی و


چشمای بسته گفتم ببین میدونم الان این حرف رو که میزنم شیطان تو وجودم رخنه کرده اما خوابم میاد...فک کنم


دیگه ترسی و رفت...الان که فکر میکنم خیلی با خودم حال میکنم که 4 صبح رخنه تو ذهنم بوده....

نظرات 9 + ارسال نظر
سمیرا سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 15:25

سلام خوبی عزیزم؟
شرمنده این مدت نیومدم وبت
اینترنتم قطع بود
ولی الان اومدددددددم

سلام...دشمنت شرمنده...خوش اومدی

محمد ن سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 00:14 http://dizijan.blogsky.com

سلام
ممنون که به وبلاگم اومدی و از نظرات هم ممنون
نمیدونم کی اومده بود اونارو خونده بود متوجه نشدم.

khahesh mikonam...bahal bood khosah mooamd az oonja

..... دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 19:48

man chakeram hanoooz arezooo daram bikhayle ma sho

کاریت ندارم.....

..... دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 19:44

bavar kon

هر وقت نتیجه اش رو دیدم باور میکنم

..... دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 19:41

marda dorosht mikhandan

نه بابا!!!!

..... دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 19:39

ریز بخند

..... دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 19:33

piiiiiir shodi raftaaaaa

بخدا .کیه که بفهمه

..... دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 19:17

حالا چرا شبح چرا صبح نه؟؟؟؟؟

چه میدونم حواس نمونده برام...میبینی

محمد ن دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 19:12 http://dizijan.blogsky.com

سلام وبلاگ خیلی خوبی داری.
اگه دوست داشتی به وبلاگ منم سر بزن ویه نظر بزار

باشه مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.