حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

خواب...

سلام


حالم خوب نبود کلاس یک تا سه رو نرفتم به استاد گفتم حضور غیاب نکنه...گفت عزیزم چرا نمیای کلاس گفتم


میخوام برم خوابگاه بخوابم استاد...گفت عزیزممم.....برو عزیزم...هیچ اشکالی نداره برو اگر حالت بهتر


شد..خوشحال میشم بیای....خداحافظ عزیزم


امروز دوستم قررا بود که با دوست پسره صحیت کنه که دیگه رو اعصاب نباشه ولی خب ندیدمش دوستم و بیدار


شدم دیدم نیومدن مثل اینکه با هم رفتن گردش......

نظرات 7 + ارسال نظر
........ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 13:29

خیلیییییییییییی بیشتر سعی کن ، اگه نمیتونی تا خودم بیام مواظبت باشمااا

........ جمعه 12 مهر 1392 ساعت 23:28

نبینم حال پگاه خانم بد باشه دیگه ها

سعی میکنم اما خب بعضی وقتا ابنطوری میشم

........ جمعه 12 مهر 1392 ساعت 11:25

چرا حالت خوب نبووووود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میگفتی میومدم دنبالت میبردمت دکتر

halam eftezah boooooooooooood!ghorbooen shoma

someone سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 22:46 http://collegediary.blogsky.com

الان این که تعریف کردی خواب و رویا و آرزو بود یا واقعیت؟!؟!؟! (یعنی با توجه به تیتری که زدی خواب، معطوف به این بود که اینها رو توی خواب دیدی یا چون مربوط به خواب بوده این تیتر رو زدی؟!)
به هرحال اگه واقعیته من هم یکی از این استادها می خواهم:))

این واقعیت بود........خوابش مربوط به خوابیدنش بود......اره عجب استادیه

مرضیه سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 20:02

عجب استادیه ابن

اررررههههههه

mohadese سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 18:23 http://mohadese201.blogsky.com

سلام پگاه جــون
خوفی؟ چه خبرا؟
به وبه ما سرنمی زنمی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راسی تو خوابگاه زندگی میکنی؟؟؟
من انقده دوس دارم...

سلام چشم میام عزیزم....اره خوابگاهی هستم حالا میام پیشت

امین سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 17:51

چقده اینجا رو به روز میکنی
و این چقده خیلی خوبه

جدی؟؟؟؟خوش حالم که از محیط اینجا خوشت میاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.