حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

بد اخلاق...

امروز یه عالمهع بد اخلاق بودم............یادم باشه از دوستم عذر خواهی کنم خواب بودم که داشت ظرف میشست


منم بهش گفتم میشه ول کنی..........البته حرف بدی نزدم اما ار خودم انتظار نداشتم...چون حق نداشتم به خاطر


خودم کسی رو دعوا کنم.اونم این دختر که خیلی معصومه...خب منم یه اخلاقای افتضاحی دارم دیگه...

نظرات 4 + ارسال نظر
........ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 13:26

ما با دوستامون با کتک آشتی میکردیم حالا شنا با پفک میکنید آشتی

حقت بوده

........ جمعه 12 مهر 1392 ساعت 23:37

کجاش بد شدم به این خووووبی
دنیا برعکس شده به جای اینکه تو جبران کنی اون بنده خدا ....

ما اینیم دیگه..اخه از رادیو که بودم مدام تو فکر این بودم ازش معذرت بخوام شب قبلشم بحث فلسفی شد یکم بحثمون بالا گرفت وارد اتاق که شدم با روی خیلی باز بغلش کردم . روبوسی و این حرفا و بهش گفتم دلم براش تنگ شده بود و این حرفا دیدیم رو ساکم چیپس و پفک هست دیگه خلاصه اشتی کردیم

........ جمعه 12 مهر 1392 ساعت 11:16

دوست باید بره ببینه چه گناه کبیره ای مرتکب شده که با تو هم اتاقی شده

vay che bad shodi baarm chipiso pofak kharid ashty kardam

امین چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 23:41

حالا خودتو سر زنش نکن دمه دستته ازش معذرت خواهی کن یا یه چیزی بهش بگو که این منظور رو بهش برسونه

ARE BABA BARAM CHIPSO POFAK KHARIDDDDDDDDDD

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.