حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

نظر...

یه چیز خیلی باحال.........



اگر ما در هر حالت عدی باکسی صحبت کنیم و اون هی نظر بده و یا تعداد زیادی نظر بدن ادم اعصابش بهم میریزه


اما دوست داریم افراد بیان و یه عالمه برامون نظر بذارن...............من که بعضیا اگر یه روز نیان دلم میگیره.....



حالا نظر شما چیه؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
........ جمعه 12 مهر 1392 ساعت 11:13

Mishe chanta az oon baziyaro naaam bebari?


Midoonam man jozeshoon nistam

khoobe midoni na porroo mishan

samira پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 14:50

manam hamintoriam

ASEMAN پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 11:22 http://OSTAD-ARABNIA.COM

البته من خیلی رو این موضوع حساس نیستم...دوست من...نه اینکه خیلی متفاوتم
ولی نظر دادن باعث رشد آدم میشه...یعنی اگر نظر بدن...متوجه میشیم که کارمون خوبه...یا نقص داره...اگر خوبه سعی می کنم بهتر بشیم...اگر هم بده کن فیکون می کنیم
نظر دادن دیگران باعث میشه آدم متوجه بشه با خودش چند چنده...
این خیلی خوبه...خب...
ولی اعتراف کنم...من مدتهای زیادی بود که به وبها سر میزدم اما نظر نمیذاشتم...الآن پشیمونم

chera pashimoon?

امین چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 23:38

آره منم هیمن طورم
دوست دارم دوستانم همیشه خودشون و نظراشون باشه
نباشن دلم میگیره

someone چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 20:05 http://collegediary.blogsky.com

چه جالب، من فکر می کردم فقط من اینطوری باشم ولی انگار یه خصوصیت بلاگریه!:)

اره بابا همه همینطورن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.