حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

وقت...

وقتی یکی من رو میبینه دوس داره باهام حرف بزنه میگن اروم میشیم وقتی باهات حرف میزنیم......باهام درد  

 

ودل میکنن و از برنامه هاشون میگن!!!ولی منم بعضی وقتا دلم خیلی پر میشه...شایدم دلایلش خیلی الکی  

 

باشه اما خب....اینطور مواقع من برا هیچکس حرف نمیزنم یه وقتایی خیلی دلگیر میشم..خیلی

نظرات 7 + ارسال نظر
ASEMAN یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 14:29 http://OSTAD-ARABNIA.BLOGFA.COM

من که 24 ساعته دلم گرفته...!!!
گاهی فیلم طنز هم که می بینم همه می خندن نمی دونم چرا من خندم نمی گیره...!!!
باز تو خیلی باحالی
کلی باهات خوشم

واقعا با من خوشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟حالا چرا دلت گرفته؟تو هم الکی؟اسمان به این بزرگی

امین یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 00:10

فردا باید برم برنامه ام رو بگیرم
فردا بازم سر میزنم
بهت و همه چیز رو میخونم
فعلا

مرسی...موفق باشی

........ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 19:16

آفرین بیخود نباش دختر

........ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 19:12

حالت باید خوش باشه

اره خب منم دیکه خیل بیخود شدم

........ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 19:07

باشه هر طور مایلی ولی کارت درست نیست

چرا؟چیکار کردم مگه؟
حالا یه بار حالم خوش نیست.جرم که نکردم

........ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 19:01

میخوای با من درد و دل دوستانه بکنی؟ قول میدم شنونده ی خوبی باشم

خیلی اهل درد و دل نیستم.نکه نباشما یه وقتایی کلا حالت بهم میریزه ولی نباید نشون بدی ...این موقع ها خیلی برام سخته

خانوم گل شنبه 13 مهر 1392 ساعت 18:58 http://rozhayezendegiman.blogsky.com

این خوب نیست غزیزم.توهم باید دردودل کنی تا سبک شی.حداقل اینجا تو دفتر خاطراتت بنویس

بعضیاش واقعا نمیشه.......

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.