حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

روزمرگی زیبای من...

سلام


.امروز دوباره شیراز برف اومد.فکر می کنم الانم داره میاد.خیلی برف خوشکلی شده...البته امتحان خون شناسی دارم نرفتم بیرون.

 

مواد لازم ماکارونی رو خریدم دادم به دوستم برام درست کرد.اصلا حوصلم نمیشد خودم....خیلی خوشمزه شد...


فردا کلاس فرانسه ام تعطیله!به جاش باید یه روز جبرانی برم...


کارای نشریه بعدیم هم روبراه شده...قراره یه نشریه دیگه هم راه اندازی کردم هنوز براش اسم انتخاب نکردم...


رادیو هم همچنان برقراره!خیلی توی اجرا پیشرفت داشتم.اعتماد به نفسم هم بالا رفته...


امروز بعد از امتحان رفتم با یکی از استادام (استاد خون شناسی) که خیلی خیلی دوسش


دارم حرف بزنم ...داشتم در مورد امتحان براش حرف میزدم گفت امتحان رو بیخیال بیا بشین


کنارم بعدشم عکسای برگزیده 2013 رو نشونم داد و در مورد همشون یه عالمه برام حرف زد خیلی بهم انرژی داد...


بعدشم مثل همیشه باهم در مورد عرفان صحبت کردیم...


واقعا روز قشنگی بود و بعد هم فراز هایی از لیلی و مجنون رو برام از حفظ خوند...


الانم با بچه ها داشتیم آوای باران نگاه می کردیم دسته جمعی تو خوابگاه خیلی مزه میده...


از اداره خوابگاه ها هم به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق (ع) شیرینی آوردن...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.