حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

فردا...

سلام..فردا که به امید خدا امتحان بدم یکی دیگه بعدش دارم...


فردا یکی دیگه از دوستام هم میره خونشون از اتاق 8 نفره 3نفرمون میمونیم.


اولش با خودت میگی چه خوب اتاق خلوت شد...اما چشمت به تختای خالی و فضای وسیع اتاق که میفته


دسته خودت نیست اما دلت میگریه...اینم از ترم 3 که داره تموم میشه دیگه یکم دیگه بگذره ترم 4 هم تموم شده...


خدارو شکر به خاطر تموم این روزا ...ازت ممنونم خدا که در بین تموم نبودن ها تو بودی و هستی...


تو دیدی یه وقتایی چقد دلگیر بودم چه غمگین بودم چه تنها بودم احساس امنیت نمیکردم احساس غریبی می کردم


و بدوم هیچ قضاوتی آرومم کردی..ازت ممنونم که در دوری من از خونه مواظب خانوادم بودی...دل مادر و پدرم رو قرص میکردی


و  به دادشم کمک میکردی...از اینکه خارج از قید زمان و مکان هستی ممنوم وخودت رو به خاطر خودت شکر میکنم...

نظرات 2 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 20:09

چیزه ...
چرا روت نش بیایی با من که قه ر نبودی خب
میومدی ولی خوب بود وبت رو زودتر دیدم به روز شده

امتحانا خوش میگذره
تموم شدن یا هنوز ادامه دارن مثل مال ما تا هفته ای دیگه

چی بگم....

اره تموم شدن به لطف الهی

امین یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 17:26 http://over.blogsky.com

سلام
باورم نمیشه
دوباره وبت رو به روز کردی
خدایا یعنی ممکنه
میگم من تو یاهو رو ادد دارم یا اون یکی دیگه اس
اون اسم پگاه ایمیلش
هی با خودم میگم این وبلاگ چرا اسمش اشناست
تو به روز شده ها هم وبت رو دیشب دیدم ولی نتم سرعتش پایین بود هر کاری میکردم هیچی وبی رو باز نمیکرد ولی سیوش کردم الان بازم توی به روز شده ها دیدمش
آره خودتی که توی ادد دارمت ایمیل رو با اسم پوووووووونه ساختی
خبری ندادی که بروز میکنی وبو
نکنه فراموش کردی

سلام امین جان

عین این بچه ها هستن قهر میکنن روشون نمیشه بیان بیرون منم روم نمشید خبر بدم......

خیلی خوشحالم اومدی برام نظر گذاشتی

من ایمیلم پونه است.اسمم پگاه هست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.