حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

بیسکوییت...

سلام .دارم بیسکوییت میخورم.. 

 

ساعت 6 مادرم میاد دنبالم که از خوابگاه برم.. 

 

همه بچه ها رفتن حوصلم سر رفته...صبح رفتم بیرون...نسبتا سرد بود... 

 

 

یه اس ام اس بهم دادن که هیچ وقت ظاهر زندگی کسی را با باطن زندگی خودت مقایسه نکن!!! 

 

ما که نفهمیدیم منظورش  چیه...اگر کسی فهمید ب منم بگه...

نظرات 3 + ارسال نظر
زینب جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 13:40

برمحمد و اهل بیت پاک محمد صلوات[گل][لبخند]

چشم دوست عزیز

امین پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 13:47

سلام پگاه
آها
عیبی نداره , یعنی میتونی هر تریپی دوست داری برداری
نه باور کن حرفت هم شما و دوستان هرچی باشه من قبول میکنم
و ناراحت نمیشم اصلا , همیشه هم گفتم
هر چی میخوای بهم بگو
من الان خوبم
عه یادم نبود
بعضی وقتا پیش میاد کوچکتر بزرگتر رو ...آروم کنه
نه نیس
اینو دخترای دیگه گفتن بهم و پرسیدن قضیه چیه چرا لینکات همه دخترن ؟؟؟ چکارم کنم پسر به پستم نمیخوره
الانم خوبم
به من بده از بیسکویتات با چای بخورم الان خب
میخوای بری خونه ها
منظورش واضحه که همون از روی قیافه ادما دربارشون قضاوت نکن و ...یه چیزی توی همین مایه هاست ها فر کنم یعنی

سلام نمکی!!با مزه!!!

سلام امین جان..حال شما؟


من اصلا نمیبینمش که بخوام ازرو ظاهرش قضاوت کنم.پارسال همین بیسکوییت هارو میخریدم 900 حالا شده 1500!!!البته من همچنان میخرم!!

چی بگم والا!

علی پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 13:00 http://ali-hort.blogsky.com

نوش جون...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.