حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

دل تنگی...

سلام...


یه وقتایی دلت برای یه کسایی تنگ میشه که نباید به هیچکس بگی...یه کسایی که شاید دیگه برنگردن ولی تو دلت بخواد


برگردن!!آره میخوام !!


امشب برادر عزیزم اومد باهام حرف زد یک علمه با هم حرف زدیم...سن حساسی داره...من خیای دل نگرانشم البته خودش خدا


دوسته...


یک سری مطالب نشریه رو تایپ کردم...باید برا رادیو هم مطلب جمع و جور کنم به امید خدا...



نظرات 5 + ارسال نظر
پانیک چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 19:01

موافقمممممممممم
خیلی این حس بهم دست داده!!!!!!
هعییییییییی

جدی؟ازز همین جنس؟

امین شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 23:00

خدا رو شکر که با هم خوبید
داداش پوریا ...خیلی خوش شانسه جز خوشبخت ترین پسرا و برادرهای دنیاست چون که اجی مثل تو داره پگاه

سلام امین جان.چقد زبون میریزی!!!!

امین شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 20:56

به به
الان اومدم نظرم رو خندم
یعنی جواب نظرمو
پوریا 14 ساله
خخخخخ
خیلی دلشم بخواد آجی به این خوبی ...با هم جورید که میدونم اینطوریه هست یا خدای نکرده با هم همش دعوا میکنید
هوووووم
ها آجی بزرگه ؛ زور داداش کوچیکه رو داری یا نه

حال کردی ما اینیم دیگه

امین انقد با هم خوبیم که یادش میره ما 6 سال تفاوت سنی داریم

امین چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 05:59

داداش
چندسالشونه آیا؟
اسمش چیه آیا ؟

پوریا 14ساله

مهدی سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 23:20 http://bloggers.blog.ir

سلام خدمت شما وبلاگ‌نویس عزیز
من یه وبلاگ درست کردم برای تبریک روز تولد وبلاگ‌نویس‌ها.
خوب هدفم اینه که وبلاگ‌نویس‌های ایرانی بیشتر با هم در ارتباط باشن.
اگه از کارم خوشت اومد یه سری به وبلاگم بزن و وبلاگت رو تو لیست وبلاگ‌ها ثبت کن.
با تشکر از اینکه وقت گذاشتی و این نظر رو خوندی
خداحافظ

سلام ..متشکر از شما..سر میزنم حتما البته دوست عزیز هر کاری میکنم نمیتونم به صفحه شما دست رسی پیدا کنم...آدرس اشتباه نیست؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.