حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

رفتار...

سلام...بعضی وقتا از رفتارای خودم خیلی ناراحت میشم...


احساس میکنم پگاه نباید این کار رو انجام بده...


با 2تا  خالم و مادربزرگم زیاد رابطه ی خوبی ندارم...اصلا بی احترامی بهشون نمیکنم


یعنی اصلا رفتاری نمیکنم که بخواد بی احترامی بشه..به مادربزرگم گه گاهی سر میزنم اما خالمکه از دانشگاه میاد و اون خاله


دیگه ام که میاد اصلا دوس ندارم ببینمشون انگار نفسم رو میگرن...البته دل به دل راه داره...اصلا این قضیه برام مهم نیست..


اما ناراحتیمادرم رو از اینبابت نمیتونم تحمل کنم...بین دوست داشتن من و اونا گیر کرده و در اخر من رو انتخاب میکنه شاید


همین هست که من رو اذیت میکنه... باید بتونم باهاشون کنار بیام تا مادرم دلگیر نباشه...

نظرات 1 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 20:53

باید بررسی کرد یعنی بکنم که مشکلتون چیه
ما مشکلی ندشاتم و ندارم
مشکل از اینجا وجود داشت که خاله ها و همه افراد توی فایمل تقریبا 99 درصدشون فتنه و دو رو و شر درست کن هستن
خاله ها و زن دایی ها هم سر دسته همه شون , خلاصه اینکه مشکل از اینجا بود که قضیه عاشقی ما شکل گرفت و عشق مون هم فایمیل و یعنی طوری شد که خیلی خفن میتونستن و میتونن که حرف بیارن و ببرن و همه چیز بگن تو رومون حتی و بعدش خیلی قشنگ بزنن زیرش
اینجا بود که من مشکل پیدا کردم ولی باز رو در رو میشیم مجبوری باید دست بدیم و روبوسی و هعی به زور سلام

سلام...

امین بعضی وقتا نمیشه....خیلی ادم سختش میشه...شاید شرایطمون متفاوت بوده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.