حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

گیجی...

سلام...


مادر جونم امروز بیحوصله شده بود...البته امروز عصر...از اون نوع بیحوصلگی های مادرونه که باید مادر میبودم تا میفهمیدمش...


کلی باهاش شوخی کردم ولی حال و حوصله نداشت...دست اخر بهش گفتم قلقلیت میکنم تا بخندی خندید یه عالمه ولی


هنوز توپ نشده بود...


خلاصه دیگه باباجون که از سر کار برگشت خوب شد...احتمالا دلش هوای شوهرش رو کرده بود!!!


سریال پایتخت 2 رو هم نگاه کردیم و پگاه جان غش کرد از خنده...دیگه جمع کلا شاد شد!!!



نظرات 5 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 04:58

بهم بگو
یاد نظرات کسی میوفتی
یا فکر بدی تو ذهن درست میشه
عیبی نداره بهم بگو پگاه

سلام حالا میام وب خودت بهت میگم

امین پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 00:21

نه بگو ناراحت نیمشم
اگه شدم به درک عیبی نداره
تقصیر خودمه با حرفام
خودم ناراحت بشم بهتره که دختر مردمو ناراحت کنم و باعث بشم از دستم شاکی بشه و ....
خلاصه هر چی هس بهم بگو باشه تا دیگه تکرار نکنم باشه
اگه اینجا نمیشه تیو یه نظر خصوصی بگو
مرسی

نه امین جان تو کار بدی نکردی...من یاد یع چیزی میفتم میترسن بدت بیاد بگم...دوست ندارم ناراحت بشی

امین چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 23:11

سلام روی ماهم
معمولا میگن به روی ماهت

سلام به روی ماه خودت
البته جسارت بود ها اینطوری حرف زدم با یه لیدی
ببخشید
معذرت میخواهم

اینبار میبخشمت....وقتی میخونم پیامات رو یاد یه چیزی میفتم میترسم بگم ناراحت بشی

امین چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 22:45

سلام یادم رفت

سلام رو ماهت حواس پرت

امین چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 22:44

سلام پگاه
آخی چرا مامان جون خشوحال نبودن
خوب کاری کرده خندوندیش
کارت درسته تو پگاه
پایتخت 2 ...خخخخخ
هیچوقت نتونستم ببینمش
نه اون نه هیچ سریالی یدگه حداقل از تلویزیون
اخرین سریالی که همیشه می دیدمش
سریال گاو صندوق بود
یارو خیلی با حال بودهی میگفت واسه همینه در گیرتم
اون آقای عباسی هم همه ضرب المثل هاش با شغال شروع میشد
فکر میکرد خودش تنها شغال عالمه
خیلی ازش خوشم می اومد
راستی توی به روز شده ها دیدم وبتو

سلام امین جان ما اینینم دیگه....باحال سریال!!!تو چی میبینی امین؟؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.