حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

امروز من...

سلام...


فاینال فرانسه رو دادم...حال میکردم بلد بودم فرانسه بخونم . بنویسم...


فردا بچه ها برنامه دارن برا 22 بهمن منم مجری هستم!!!اولش که دنبال مجری میگشتن معاونت و دوستم من رو پیشنهاد داده


بودن اما از بالا گفته بودن باید مجری چادری باشه...منم گفتم پس بگردید دنبال یکی دیگه گفتن چرا؟گفتم چادر برا من تقدس


داره...بعدشم فیلم که نمیخوایم بازی کنیم همه میدونن من چادری نیستم...منم یکی از بچه های رادیو رو بهش معرفی کردم...


زنگ زدن به این آقا ایشون نمیتونس بیان دوباره اومدن سراغ خودم منم گفتم با تیپ خودم بدون هیچ تغییر گفتن باشه...


از اون روزم گیر دادن متنت رو بیار چک کنیم گفتم من متنم رو همون موقع که اجرا میکنم چک کنید...ندادم بهشون!!!


فردا میرم خونه...بنده خدا نماینده کلاسمون برام رفت این طرف اون طرف تا کلاس 4 شنبه رو لغو کنه نشده بود...


امروز از تعجب شاخ در آوردم آخه از تشکر میکردم میگفت قربونت برم !!!3ترم پیش اینطوری نبودا!!!!!برام دعا کنید!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
پانیک دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 10:49

منم فرانسه میخونم و علاقه دارم!!!!!!!!!!
البته کلاس نمیرم،فقط خودم میگردم پیدا میکنم
بعد کنکور حتما میرم پی یادگیریش!!!!

سلام عزیزم...خوبی؟آفرین عزیزم...چه خوب....خوشم اومد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.