حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

فضولی...

سلام...


من از اینکه کسی بخواد الکی وارد حریم خصوصیم بشه خیلی بدم میاد...دلیلشم اینه که اصلا


به خودم اجازه نمیدم وارد حریم شخصی  اولین بار یکسی بشم...شاید باورتون نشه اصلا


عادت ندارم از زندگی شخصی کسی الکی بپرسم...مثلا اگر کسی برا یه چیزی برام بگه بار


بعد که دیدمش نمیگم چه خبر!!!اصلا برام مهم نیست ببینم تو کیف کسی چی هست ...


عکسای گوشی فلانی چین و این حرفا...شاید اینا که گفتم براتون خیلی بیخود باشه و بگید


معلومه هیچکس این طور نیست...ولی من کسی رو در همین حوالی خودم میشناسم که



به شدت اینطوریه!!!علنا میگه پگاه تو کیفت ر وببینم!منم همیشه میپیجونمش و اونم


نمیفهمه...البته من رکم و بهش میگم نه اگر بقیه هم چندبار بهش تذکر میدادن الان اینطوری


نبود!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 10:26

خدا شفاش بده پس

اساسی!!!

امین پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 09:14

سلام پگاااااااااااه
عجب
میگما یا باهات صمیمیه یا دوست داره دختره یا اینکه واقعااااااا فضولههههه کدومش بیشتر به نظرت
جالب بود

واقعا فضوله عزیزم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.