حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

فیلم...

سلام...


این قضیه سریال شوق پرواز خیلی باحاله!دلم میخواست بدونم اگه نقش شهید بابایی رو یکی


دیگه بازی میکرد همین قدر هوادار داشت؟؟؟اخه الان شهید بابایی کنار گذاشته شده و همه


به شهاب حسینی(که بازیش رو دوست دارم) توجه دارن...اون روز یه جا خوندم نوشته بود من


خیلی افتخار میکنم که سیمای شوهرم مثل شهاب حسینی هست و شغلش هم خلبان


هواپیمای جنگی هست!!!کلا اصل موشوع سریال رو برد زیر سوال این بنده خدا...


بد نیست بعضی وقتا به این مسایل هم کمی فکر کنیم...انقدر درگیر حاشیه میشیم که


اصل موضوع رو فراموش میکینم(با خودم هستم)

نظرات 8 + ارسال نظر
امین دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 19:13

هعیییییییی
دختر شیطون
اسما رو واسه جذب من گذاشتید
شوخی میکنی باهام باوشه شوخی کردم باهات ناراحت نشی هااااااا
صدا تو قشنگ تره اوهووووم

آره دیگه...نه بابا جدی گفتم

امین یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 20:03

سلام
میگم اون دختره که صداش رو با صدای تو اشتباهی رفته بود بدون شک اسمش اسمائ هس درسته
اونم صدا قشنگیه
ولی صدای با با حال تره و صد البته قشنگ تر
اون پسره تو دماغی حرف میزنه رو بندازید بیرون خو
چیه یه دختر بیارید به جاش شنونده هاتون 20 برابر بشه خو

سلام امین عزیز...نمیدونم چی خونده امین چندتا دختر هستن همشون صداشو.ن خوبه.....صدا اسما یکم لوسه پسر جذب کنه برا جذب شما عزیز گرامی گذاشتیم

امین شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 08:39

من ساعت 10 و نیم کلاس دارم
تا 2 بعدشم 5 کلاس دارم بازم تا 8 شب
ببین توی این چندساعتی که من میرم دانشگاه وقت داری که پست جدید بزاری تو وبلاگت هاااااا

دیووونه!!!

امین جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 19:33

ادرس ایمیلت اینه
poonenooh @yahoo.com
درسته خانم مجری

آرههههههههه

امین پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 14:53

سلام پگاه
میگم من قالب ابی رنگه بلاگ اسکای رو دارم به شکل قدیمش خب همون
همونی که قالب وب خودمه میخوای کدش رو واست بفرستم اگه خوشت میاد از قالبش مثل قدیم باز میشه بهتره تا این شکل جدید
میخوای یا نمیخوای
ولی گزینه های لایک و ...میره هااااا

سلام نچ نمیخوام مرسی که شما انقد حواست به همه چی هست!!

امین پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 10:51

سلام پگاه
صدات قشنگه خیلی بیشتر از قبلی
این پسره تو دماغی هم میزنه
حقشه بندازیش بیرون
خودت به جاش اجزا میکردی
مشکلات خوابگاه .....مشکلات خودتو بگو
مهتابی سوخته
سوفاژ ..کولر
رایانه هااااااا اوهوم

مرسی..چه حالی داری همش رو گوش میدید امین

امین پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 10:19

پس چی درباره سریال میگی خو
از دس تو

امین پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 08:52

آخی
الان درگیر کدوم حاشیه سریال شدی تو نفهمیدم من ؟!!!!

من اصلا سریال رو ندیدم!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.