حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

برگشتم...

سلام...


حال شما؟؟؟


من چند روز نتونستم بیام دیگه درگیر بودم...خلاصه دوباره دانشگاه و برنامه های شلوغ !!!


از امین خیلی خیلی خیلی ممنونم که نظر بارون کرده بود...واقعا حس خوبی بهم دست داد...خوبه ها آدم دوستای مجازیش هم باحال باشن.


دوستان از مشهد و قم و اینورا اومدن سوغاتی بارون شدم...و خوراکی هم اوردن البته!!


تفسیر رو انداختیم دوشنبه و این شد که من عزیز چهرشنبه هم تعطیل شدم...



نظرات 1 + ارسال نظر
امین یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 12:23

خوبه
من هر کاری کردم که این ترم درسا رو طوری بردارم که روزهای کمتری برم دانشگاه نشد
6 روز در هفته باید برم تازه 2 روزش یا فکر کنم 1 روزش 2 تا کلاس دارم اره همون 1 روزه که 2 کلاس دارم
البته اینم بگم توی اینکار اولویت با استاد های خوب بود
که البته میشد بهتر از این بردارم ولی استادهای خوب رو بردن
الانم 4 تا از کلاسها یا 5 تاشون فقط توی 1 روز ارائه میشن ولی بقیه استادها رو میخوام دست بزنم که استادهای خوب طرفیت کلاسشون تکمیله ببینم میشه فردا که نوبت حذف و اضافه ما هست درسا رو حذف کنم که 5 روز برم در هفته
دوستم که نظامیه بهم گفته هر جور شده یکی از درساش رو بندازم یه روزی دیگه که اونم 5 روز بره
نمیشه یعنی سخته اون روزشم فاصله بین کلاسش هست باید معطل بشه
ببینم چی میشه
ترم اول حداقل 5 روز میرفتیم
قم که سوهان داره همش میره لای دوندن ادم که
چیه اصلا سوهان تو رو به قرعان
چرپ , خشک ؛ چیه نمیدونم
خب حالا اگه سوغاتی اورده دستش درد نکنه
من با حالم این اولین باره توی عمرم این حرفو میشنوم چقده من الان خوشحالم

نه حالا اونقدا هم باحال نیتستی ........یه ذره!!!نه یکیشون سوهان یکی دیگشون یه شیرینی خوشمزه دیگه...کلا تنوع زیاد بود!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.