حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

شام...

شام امشب ماکارونی هست....البته من تا 7 بیرونم به بچه ها گفتم برام بگیرن!!!خیلی خوبه

نظرات 5 + ارسال نظر
fuzool شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 23:41

اره با سویا...تو خونه با گوشت درست میکنن بدم میاد

fuzool شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 14:50

عاااااااااااااشق ماکارونی هستم..اونم دانشجوییش

ماکارونی با سویا؟؟؟؟

امین دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 18:34

امروز ظهر ماکارونی داشتیم جات واقعا خالی پگاه بود

واقعا؟؟؟؟؟؟باورم نمیشه جام خالی بود

امین یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 19:59

سلوووووم
دیدی ماکارونی خوشمزه ای که قرار بود شاممون بشه ..نشد
هعی

شوید پولو و ماست و برنج کته و سیب زمینی و سوسیس دوس ندارم
من امشب دلم ماکارونی میخواست , چقدرم گرسنمه ماکارونی بود خیلی خوب میشد
حالم گرفته شد

اخیششش دلم خنک شد....حال کردم با قضیه!!!آفرین مامان

امین یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 12:13

هعی وای من ماکارونی
منم بگم امروز ظهر یا نهایتا شب , مامان ماکارونی درست کنه

دوس داری؟پسرا کمتر دوست دارن!!!!خوش به حالت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.