حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

امشب...

سلام...


امشب شام کوکو دادن با آش رشته...خوب بود دستشون درد نکنه....حال این روزای من هم بارونیه!!!شایدم ابری...


چی بگم...نمیدونم از کجا دلم گرفته خدا میدونه......جمعه تولد دعوت بودم که اردو هستم کادو تولدش هم گرفتم بهش گفتم


برام کیک با پفک نگه داره گفت اگه تا 12 شب رسیدی اتاقمون برات نگه میدارم..این دوستم اصفهانی هست واقعا دوسش دارم

...

نظرات 4 + ارسال نظر
امین دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 14:39

پگاه تو و دوست جون جونیت اینا که همیشه بازار تشریف دارید
به قول خودت صبح میزنی بیرون شب میای

امیدوارم همیشه بهت خوش بگذره
چشم بدخوات در بیاد
اصلا بمیره الهی

سلام امین عزیز...انقد زود قضاوت نکن من صبح که معمولا تا 2 و بعضی روزا تا 5 کلاس دارم بعدشم کلاس فرانسه و روزایی هم که کلاس ندارم میرم دنبال کارای فرهنگی رادیو نشریه اردو باشگاه پرسگران و این حرفا...من اصلا اهل خرید نیستم!!!!حالش ندارم ...اهل تخفیف گرفتن اصلا!!!اصلا بلد نیستم...اهل چندتا مغازه گشتن برا یه جنس اصلا اولین مغازه و اولین جنسی که به دلم نشست میخرم!!!متشکرم امین عزیز از لطفت

امین یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 22:18

کوکو منظورت کوکوی سبزی هس دیگه نع
آخ
مامانم درست میکنه خوشمزه اس دوست دارم با خیارشور

شرمندتم اصلا قصد جریحه دار کردن احساساتت رو ندارم ولی منظورم کوکو سیبزمینی هست

امین یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 22:14

سلام
الان یعنی 9 بود شاید اومدم
توی راه رفتم ارایشگاه
موهامو کوتاه کردم
قبلش هم بازار بودم با دوستم و دوستش
بیکار بودیم رفتیم پاشاژ ها و بازار رو یه بالا و پایین کردیم آره

سلام ما ک هدیشب رفتیم..دیر جواب دادی...خیلی هم خوب مبارکه موهاتون

امین یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 21:31

سلام
توی به روز شده ها دیدم وبتو

هورااااااااااا

سلام..کی اومدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.