حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

گاهی...

سلام...


این مطلب در مورد دوستی با پسر نیست...



گاهی نه شاید همیشه یه سد برا خودم دارم که اجازه نمیدم به خودم که دوستیم رو از یه حد


فراتر ببرم...خب شایدم حق دارم..چون تو ی رابطه ی دوستی همیشه اونی که ضرر میکنه


من هستم چرا؟چون با تمام وجود برا طرف مایه میذارم و به جایی میرسه که فکر میکنه


دارم بهش خدمت میکنم نه محبت و بعد در برابر انتظارات من میگه مگه یه دوستیه ساده


بیشتر هست تو توقعت زیاده...اره واقعا هم زیاده از دوستم میخوام هوام رو داشته باشه


حداقل هم اندازه من طرفش رو قبول داشته باشه سخته؟؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
امین یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 22:16

میزدی بیخ گوشش
نزدی
اگه نزدی بهختر مطمئن باش ارزششو نداشته
همون بهتر نزدی
خودم حماییت میکنم پگاه

قربان شما متشکرم....نه بابا بچه که زدن نداره

امین یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 22:14

سلام
احتمالا موضوع رو درک نمیکنه و نکرده شایدم نخواهد کرد
مگه آدم یا پسر فقط باید از دوس دخترشون حمایتت کنن و هواش رو داشته باشن
یا اگه هوای کسی رو داشتی باید ازش انتظار داشته باشی
یا اگه یکی کمک بخواد باید بگی انتظار زیادی داری و این حرفا
واقعا که
حیف نون
بزنم نصفش بکنم

سلا امین عزیز.آره بزن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.