حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

از صبح...

سلام...


یکی از هم اتاقیام هست سال آخریه یه جوریایی بیمار وانیه با همه لج داره و در نهایت چون


کسی بهش توجه نمیکنه یعنی ارزش بحث کردن رو نداره و به قولی سوژه برا دعوا دستش


نمیدیم حرص میخوره و کارای عصبی میکنه...صبح با لج و حرص سر وصدا میکنه امروز انقد


سر وصدا کرد که هممون از خواب پا شدیم ولی چیزی بهش نگفتیم از خوردنشم خیل بدم


میاد..بعدش سفره رو مچاله کرد پرتش کرد یه گوشه!!!هم اتاقیم بهش گفت یعنی چی چه


خبره؟؟؟اونم گفت تو به خودت فشار نیار دیدم دوستم عصبی شده منم در کمال آرامش


پاشدم سفره رو تا کردم گذاشتم رو یخچال ...بعدم که خداحافظی کرد یه نفر فقط جوابش


رو داد...مثلا پا میشه از لج در  کمد رو محکم میکوبه به هم!!!امروز با خودم گفتم این یه


تمرینه برا من هرچند خیلی سخت!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 17:04

متاسفانه بعضی آدما یه عادتها و رفتارهای بدی دارن که ...ما رو آزار میدن واقعا
واقعا نمیفهمن یا انگاری وب میفهمن از روی عمد لج میکنن
من همیشه و همه جا با اینطور آدما توی تمام لحظه های زندگیم سرو کار داشتم
اعصابمو خورد میکنن اینطور ادما
تو حالا خودتو کنترل کن

اره دارم به شدت خودم رو کنترل میکنم

سلام سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 05:18

سلام
از اون تمرینای سخت و اعصاب خورد کنه هااااا
من اینقدر بدم میاد از اینطور ادمها
این چه شخصیته که دارن واقعا
یا رفتارشون
تجربه زیادی داشتم توی این زمینه
معمولا اگه پسر باشه 2 روش حل میشه
یا دعوا و کتک کاری
یا بحث کردن بعدش دعوا و بعدش کتک کاری
اینطور ادما هیچی نمیفهنن تا دعوا نشه درست نمیشن
نکنی باید تحمل کنی تا اخرش
و مثل من هی حرص بخوری
البته منم بخاطر موقعیت نمیشده حرفی بزنم و دعوا راه بندازم با اینطور ادمایی از حرف نزن و طرفشونم نرو
یا یکی که مسئولی چیزی هست باید جاش رو عوض کنه شما نبینید اونو رو که اونم اخلاق و رفتار طرف باز عوض نمیشه ها
اصلا این دختره دوستی چیزی هم داره
کجایی هس هم استانی خودتونه یا نه
یکم دربارش میگفتی شاید دیگران هم باهاش لج میکننا و اینطوری نباشه که میگی شاید
ولی میدونم هس چون تو میگی خب

سلام آقای سلام...اسمت رو گذاشتی سلام؟؟؟امین وقتی داری با یکی زندگی میکنی و اینقدر بیفرهنگه کاریش نمیشه کرد چون جو متشنج میشه...همه همین حس رو نسبت بهش دارن مثلا من یه هم اتاقی درام موهای بلند خیلی خوشکلی داره..دیشب بهش میگم میای موهات رو گیس کنم مدل میدم خلاصه نشست و ما همینطوری داشتیم به موهاش دست میزدیم این هیچی نمیگه بعد که م ندراز کشیدم دختره رو صد ازده کپمیگه بیا من باید موهات رو گیس کنم...مشکل داره با خودش...من که اصلا کاری به کارش ندارم ینی امین حوصلش رو ندارم...بقیه هم همینطور...اوایل فکر میکردیم اینه بخشی از عادت های رفتاریش هست و برای لج کسی این کارا رو انجام نمیده الان فهمیدیم که واقعا لج باز هست و داره خودش رو دیوونه میکنه مثلا همیشه از خونه ترشی میاره ما ندیدیم ترشی های خودش رو بخوره از مال ما میخوره و اصلا از مال خودش نمیخوره اینا اصلا مسایل مهمی نیستم امین اما وقتی یه نفر انقد صفات بد خودش رو تقویت میکنه و بقیه رو ازار میده اینا مهم هستن وگرنه ترشی که موضوع مهمی نیست...یا مثلا من هرچی از خونه میارم به همه تعارف میکنم و همیشه هم سر دست هست ینی همه به راحتی میان میخورن و خودم هم بهشون اجازه دادم...واپلی این فکر کن بیسکوییت هاشو قایم میکنه بعد یدونه یدونه میره از تو کمد میخوره من همیشه میگم ماها همخونه ی هم هستیم باید رفتارمون با یه غریبه فرق داشته باشه تا دور از خونواده احساس غریبی نکنیم...نه اینطور رفتارا ..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.