حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

جایزه...

سلام ...


فردا به سمت بوشهر حرکت میکنیم...قراره توی اردو مسابقه برگزار بشه اومدم براشون هدیه بخرم...


گفت نیم ساعت دیگه حاضر میشه منم اومدم دانشکده یه سر البته امروز کلاس ندارم...الان که پشت سیستم نشستم همون


همکلاسیم که گفتم کنارم نشسته...خوبه خوشتیپ شده امروز...البته با هم صحبت نمیکنیم چون آخرین بار بهش گفتم دیگه


دوس ندارم هیچ وقت با من حرف بزنی ...اونم بعضی وقتا با ترسو لرز فقط سلام میکنه!!!!خداییش خیل باهاش بدرفتاری


کردم...ولی خب غیر ازاین بود پررووو میشد...از دیشب که اومدم دوستم برام قیافه میگرفت منم خسته شدن از اینکه همیشه


من باید اون کسی باشم که برم طرفش!!!صبح هم با قیافه دوباره پا شد رفت بیرون!!!بعضی وقتا از بعضیا خیلی دلم میگیره


دوس دارم کله خودم بکوبم تو دیوار البته نمیکوبم!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 10:07

واقعانم
قبول دارم حرفتو پگاه جونم اینا
حالم از هر چی ریاضی و استاد و معلم ریاضیه بد میشه

اره؟؟؟توهم منم بدم میاد

امین چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 12:37

اخی فردا
من فردا جات خالی کلاس ریاضی دارم
یه استاد فق ریاضی رو ارائه داده
و تا کلاسم هست بدون شک هر کلاسی 60 نفر توشه و همه دخترا و پسرا همکلاسی رو می بینم و بدون شک اون اراذل و اوباش ترم قبل و کلاس حسابداری رو
ولی خو ولشون کن من بایدم بشم امین سابق نه با کسی حرف بزنم و نه با کسی سلام و علیک بکنم
بعضیا هستن خیلی خودشون ور ومیگیرن و مثلا سنگین نشون بدن منم با رفتار متواضعانه ام به نظر پر حرف نشون میدم دیگه نباید یه کلمه از دهنم در بیاد با اینطور ادما

سلام عزیزم...ریاضی امین ناراحت نشیا از ریاضی متنفرم ینی این ترم امار زیستی دارم حالم گرفته است اساسی چیه این ریاضیات

امین چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 12:27

همون همکلاسیت که گفتی خیلی فضوله
آخی گناه داری پگاه ناراحت کرده با این حرفش که گفته وس نداره باهاش حرف بزنی
اونم عکس العمل نشون داده خب
ولی نباید اینو میگفت ایششششششششش
آره نکوب کله ات اووووف میشه خووو

امین تو اصلا متن ر و نگرفتیا!!!!!!!!!!!!!!!!!دقت کن یه بار دیگه بخون اون دومی که میخوام بخاطرش کله ام رو بکوبم دختره...اون اولی پسره...کشتیم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.