حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

دلتنگی...

سلام...


میدونم حوصله شنیدن اینکه دلم برا خونه تنگ شده رو ندارید البته به جز امین که کسی


نمیخونه اینجارو...اونم مجبوره بخوهه دیگه..بله دیگه...تا زنگ میزنم به بابا یا دادش یا مامان


دلم میخواد گریه کنم اما به خاطر اونا گریه نمیکنم!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 10:05

سلام پگاه
صبح بخیر
صحبتم بخیر
چیزه واقعا وای خدای من چه دختر حرف گوش کنی هستی تووووووو
آفرین به تو پگاه

سلام امین عزیز...اینه دیگه

امین چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 12:39

اتفاق بر عکس حوصلشو همه دارن و درک هم میکنن
دلتنگی سخته و مخصوصا برای خونه و خانواده
هی چی میکشی تو پگاه
راستی سلاممممممممم
ییادم رفت بکنم ببخشید
حواس واسم نمونده خو
هر موقع دلت گرفت بگو خو اینجا وبت خودته دیگه
اختیارش رو داری من که شخصا خوشحال میشم بقیه رو نمیدونم بنویس هر موقع دلت تنگید
اهوووووم که دیگه گریه هم نکنی باشه

باشه مینویسم...اخه وقتی مینویسم سبک میشم علیک سلام

امین چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 12:31

نه من هیچم مجبور نیستم
دوس دارم
عاشق اینم وبت رو بخونم
هر کسی وبش رو با خاطرات روزانه اش به روز کنه دوس دارم بخونم البته فقط بار اول اگه قرار باشه بارهای بعدی بیام و طوری باهام رفتار کنه که بهم بر بخوره و ناراحت بشم و نمیدونم یه جوری مثل غریبه ها جوابم رو بده یا خیلی بی ربط و سرده جواب بده دیگه نمیام وبش مثل خیلی وبهای دیگه
خیالت راحت باشه شما هیچوقت جز اون دسته ادمها نبودی
وبتون هم همینطور
تا حالا دقیق توجه نکرده بودم ولی نوشته ها ت رو رنگی میفرستی تا حالا توی کمتر وبی دیگه بودم میشه گفت هیچ وبی
که نوشته هاش رو پست به پست رنگی بفرسته
چقدر جالبه
چشمو هم اذیت نمیکنه و خیلی قشنگه
روحیاتت و سلیقه ات رنگ و وارنگه هاااااااااا

سلام امین جان...واقعا نمیدنم انگیزت برا خوندن این اراجیف چیه ولی خب واقعا خوشحالم که داوطلبانه تشریف میاری.......آره خیلی رنگی رنگی دوس دارم البته اکثر مانتو های دانشگاهم و شیاد بیشتر لباسای بیرونم رنگ های تیره هستن البته آبی روشن و نارنجی بیرون میپوشم روسری هام هم خیلی شادن...اما خب خونه و مهمونی بیشتر رنگی میپوشم بابام دوس نداره بیرون قرمز بپوشم میگه فقط خونه قرمز بپوش با اینکه هم خودش هم خودم عاشق قرمز هستیم...منم حرفش رو گوش میکنم میدونم صلاح میدونه

امین چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 12:25

نه زیاد هستن کسایی که اینجا رو میخونن ولی
میدونی همه مخاطب خاموش هستن
نظر نمیشه بزارن
اینطوریاست و گرنه هزاران نفر میاد وبت رو میخونه

سلام امین جان ..آره؟؟؟گمون نکنم!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.