حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

سینما...

سلام...


امروز برام خیلی روز جالبی بود...هرچند تا 7 و ربع بیرون بودم...قرار شد آخر هفته ها برم


بیمارستان مشغول به کار بشم...


امروز بین کلاسا اول یکی از پسرا اومد باهام حرف زد ..حلش خوب نبود نه حال جسمیش نه


حال روحیش بنده خدا...کلی باهم حرف زدم...بعدش یکی دیگشون اومد با اون حدود یک


ساعت حرف زدیم...قرار شد سه شنبه بریم سینما پزشکی فیلم ببینیم..اونم عصرا تا


ساعت یک شب میره توی یه کافی شاپ کار میکنه دعوتم کرد یه روز برم اونجا منم گفتم


یه روز با بچه ها میایم گفت قدمتون روی چشم...از ته دل خوشحال میشم مهمون خودم


باشید...بله دیگه..خیلی حرف زدیم...بعدم رفتیم سر کلاس کلی خندیدم با دوستم خداییش


استاد باحال بود...بعدم رفتم کلاس فرانسه...خیلی خوب بود دوست داشتم واقعا!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
امین دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 10:17

پگاه عزیز متوجه نشدم با کی میخوای بری فیلم ببینی
شوخی میکنم ناراحت نشو دیگه خووووووو

نمیرم کلاس دارم اون ساعت.........نه بابا در حد همکلاسیه!!!!!

fuzool دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 00:25

Like

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.