حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

شام...

سلام...


راستی شام کتلت با آش رشته داشتیم...بعدشم برا وتولدین زمستان تولد گرفته بودن خوابگاه


ما هم رفتیم البته من پاییزی هستم...خلاصه خوب بود رولت دادن با شربت آبلیمو با کیک


خامه....خوب بود بعد هم با دوستم آهنگ وقتی میای رو خوندیم خیلی خوش گذشت...الانم


بابام زنگ زد شاد شدم...


نظرات 2 + ارسال نظر
امین دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 21:28

نه اتفاقا خشک دوست دارم
ولی خونه نرم بهم میرسه میرم از خشکا برم میدارم
با خیارشور وای میمیرم واسش
شسطونه میگه برم به مامانم بگم این وقت شب کتلت درست کنه
یا خودم درست کنم ولی حوصله ندارم

سلام..مرفه بی درد!!!!

امین دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 10:15

سلام پگاه عزیز
من عاشق کتلتم

دلم کتلت خواست پگاه
آش رشته دیروز خوردم البته مال خودون نبود واسمون اوردن
کثل دست پخت مامان نبود
ایشالا همیشه شاد و خوشحال باشی عزیز

سلام امین جان.مرسییییییی.ایشالا کتلت خوااشگاه نصیبت بشه تا بفهمی کتلت میتونه معنی زهر مار هم داشته باشه عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.