حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

برای امین...

حرف بزن...حرف های تو سنگیست پیش پای زمستان!

نظرات 12 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 00:49

آجی گلم القا

نظرش اینجاست

امین دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 01:25

سلام پگاه عزیز
این روزا نیستی
جات خالیه
دلم تنگیده حسابی برای نوشته های رنگ رنگی وبت

هر جا هستی شاد و سلامت باشی

محمدرضا جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 19:15

سلام
سال نو مبارک
امیدوارم در پناه حضرت حق سالی سرشار از موفقیت و شادکامی همراه با سلامتی داشته باشید.

خاطره دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 12:37 http://khaterehfunny.blogsky.com/

تولد عید شما مبارک

امین یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 02:24

سلام
پگاه عزیز
خوبی

چقده نیستی دلم تنگته
ایشالا هر جا هستی خوب و خوش و سلامت باشی

امین چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 18:59

سلاک
پگاه عزیز آجیم القا رواست کامنت گذاشته گفت بهم که شاید ممکنه نظراتشو تایید نکنی گفت شوخی کردم
حالا میدونم توام تاییدشون میکنی
ولی چند روز نیستی نبودنت طولانی شده هااااا
ولی عیبی نداره من درک میکنم
میدونم در سریعترین زمان اگه فرصت کنی حتما میای سر میزنی

امین چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 03:30

سلام
پگاه جانم خوبی عزیز
انگاری حسابی سرت شلوغه که فرصت نکردی بیایی نت
آخی

امین پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 21:04

باورم نمیشه وساه من نوشتی
اینو
مگه من کیم پگاه
دیدمش اسم مطلبت رو گفتم چی
دستت درد نکنه پگاه عزیز
راستی امشب شام ماکارونی بود , جات خالی
جای همه برو بچ خالی تو ع دختر خاله پانیک و القا

امین پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 21:00

ما که باختیمش به روزگار
باختیمش به طرف
باختیمش به دخترا
باختیمش به سادگی مون
باختیمش به این شانس به این زندگی
یه وقت فکر نکنی من ناراحتم هاااااااااا نه
ولی خوشحالم نیستم

امین پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 20:33

پگاه عکساش نیست
همه رو از هارد کپی کردم روی سیستم از وینرار در اوردم ولی اون عکسا نیستن
اب شدن رفتن توی زمین
یعنی کجا رفتن
کی پاکشون کرده
من که نکردم
اگه کسی پاک کرده پس چرا بقیه رو گذاشته
از کجا میدونسته اون کدوم یکیه
کی اینکار رو کرده من ندیدم
از کجا ؛ چزوری , کی
ای خدا دارم دیووووووووونه میشم

امین پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 20:13

سلام جونم
خوبی عزیز
برای کی
برای من , پگاه

آره برای شما

elgha چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 19:46

به به پگاه جون
پارسال دوست امسال آشنا
ازین ورا!
چه خبر؟
خونواده خوبن؟
داداشت چطوره؟
نگو فراموشم کردی که باهات قهرمیشم!

سلام...نه بابا فراموش چیه!قربان شما همه خوبببببببب

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.