حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

برای خدا...

خدایای ازت یه دنیا(این دنیا برا تو هیچی نیست اما برا ما یه دنیاست!)ممنونم که تو این عید غمگینمون نکردی و همه عزیزام باهام بودن ...دوست دارم




نظرات 6 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 00:42

از حرفام فکر کردی شیطونم
نه شیطون نیستم
تو دارم
مرموزم
نه زیاد البته دوس دارم بیشتر باشم
ولی خب از نظر بقیه ناشناخته ام

امین شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 00:09

HTC Desire 300
اینم هعی
ولی خودم موندم هنوز
کلا من سلیقه گوشی خریدن ندارم
یه بار واسه خودم سال 89 رفتم سونی اریکسون ویواز خریدم اینو فهمیدم

امین جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 23:46

Galaxy S Duos S7562
Galaxy Core I8260
Galaxy Ace 3
Galaxy S Duos 2 S7582
این 4 تا از 400 تومن هستن تا 550 تومن
اینم 590 تومنه تا 650 ولی از همه بهتره فکر کنم از لحاظ اسمی
I8190 Galaxy S III mini
باید خودت نظرات رو چک کنی چون خودت میخوای اخرش انتخاب کنی و بخریش و نظر خودت مهمه
نظرات بقیه رو ه مبخونی که ببنی راضین یا نه
البته خوندم نظرات و همه چیزا رو دربارشون نظرات متفاوته اگه به نظرات باشه هیچی نباید بخری

سلام امین مرسی آره باید خودم ببینمشون

امین جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 23:19

سلام
عکس من
به اون کوچیکی
ماشالا هزار ماشالا شما و دخترای چقدره نکته بین و ریز بین و تیز و باهوش میزنید ها باورم نمیشه
باورم نمیشه , منو می تونی توی عکس ببینی
توی فیسبوک بزرگ ترشو گذاشتم موجوده میتونی ببینی
اوهوووووم
آره من و حرفایی و چیزایی که اینجا توی وبم میزنم با قیافه و چهره منحوسم فرق میکنه هر کس ببینه باورش نمیشه
کلا من حرفام به قیافم نمیخوره
فرق دارم دیگه خو
چه کنیم
تصور تو چطوری بوده ؟؟ از قیافم
واقعا کلا تعطیلات رو بیرون بودی
جای من خالی
آخی بارون گیر ..عیبی نداره تا خوبم بود من دوس داشتم می رفتیم ما هم ولی سیل میومد
آره فرانسوی نیست , داستانش در مرود فرانسه و این حرفاس و مثلا توی فرانسه در حال اتفاقه یعنی بوده ولی ساخت امریکاس و انگلیسی زبانش فکر کنم هنوز ندیدم
اصلا سریال فرانسوی نداریم ما
من ندیدم یعنی
هر کجایی باشه زبانش انگلیسیه
آره
سریال رین یا reign هم مال فرانسه و اسکاتلند و انگلیسه ولی زبانش انگلیسه و تاریخی و قشنگه یه چیزی توی مایه های بازی تاج و تخت میشه ولی به پای اون اصلا نمیرسه هیچ سریال از لحاظ تاریخی به زیبایی بازی تاج و تخت نیست

سلام امین عزیز فک میکردم چهره ی شیطونی داشته باشی اما چهرت معصوم بود

امین جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 23:18

دیر یا زود فرقی نمیکنه سهم همه همیشه محفوظه پگاه جان
سهم توام هستش
ولی کدوم کیک پگاه
کیک ندارم من
کیکم کجا بوده ؟؟؟؟خخخخخخ

سلام امین عزیز...ینی برا تولد وباگت کیک نخریدی؟؟؟

امین جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 23:18

عه پگاه عزیز
چطوری
خوبی
رسیدن به خیر باشه خانم
سال نو تون مبارک
صد سال به این سالها
خیلی چیزا میشه خرید با این قیمت باید کلی بگردم
ولی هر چند میدونم چه چیزای میشه خرید
چه برندی دوس داری
سامسونگ , نوکیا , اچ تی سی یا سونی
چه سیتسم عاملی
اندروید یا ویندوز فون
دوربینش 5 باشه یا 8
فیلمبرداریش اچ دی باشه یا نباشه
نمایشگرش 4 اینچ باشه
چه رنگی باشه
سفید یا سیاه
به نظرم اندورید میخوای و نوکیا 3 تا گوشی جیدد داده بیرون نوکیا هنوز نیومدن بازار اندروید هستن ولی دوربینشون کمه ولی هعی بدک نیستن
انتخابت میمونه سامسونگ که هعی خوبن , رنگ سفیدش وساه اینکه شما لیدی هستن و احساسات لطیف و فانتزی ای داری
4 اینج و دوربین 5 و یا 8 و فلش هم داشته باشه
لمسی خبو و خلاصه توپ
اندرویدشم 4.2 باشه
فقط یه سوال دیگه الان چه مدل گوشی داری و دستته
و برند چی دوس داری هوووووم
این سایتا برو سر بزن ولی میدونم سلقیه ات مثل امین که نمیشه اتفاقا دخترا خوش سلیقه ان توی همه چیز
مخصوصا تو
خودت ببین چه چیزی دوس داری
خودم چند تا مدل توپ و باب دل خودم بهت معرفی میکنم
البته قیمت ها توی سایت ممکنه گرون باشن یا اروزن یه چند تومنی که مهم نیستش
gsm.ir
mobile.ir
digikala.com
موبایل دات ای ار قیمت هاش به روز تره و همه مدل گوشی ها رو معرفی کرده و دیجی کاال هم میتونی ازش سفارش بدی
بهار این کار رو کرده بود یه سونی اکسپریا ام سفارش داده بود
بهار رو میگم
بهار خودمون هااااااا
گوشی خفنی برداشته با 500 تومن البته باید دید توی کارایی چطوریه و مشخصاتش عالیه و همه چیزش بیسته

سلام امین عزیز...مرسییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!میام تو وبلاگت بهت میگم چی میخوام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.