حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

نارگیل...

سلام...


اون روز صبح (فک کنم دیروز) مربای نارگیل درست کردم و بسیار لذیذ شد!!

نظرات 3 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 00:19

نه خب زحمتت میشه دختر
همین که گفتی ادرس بده خوش کلی نارگیل می ارزه
مرسی از این همه معرفتت
با مرام

باش نمیفرستم ولی خب نارگیل خیلی دم دسته حالا اومدی شیراز برات نارگیل میخرم

امین چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 23:06

واقعا نارگیل میفرستی واسم ادرس بدم
جون من

حالا تو ادرس بده!!!من میفرستم باش

امین چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 20:50 http://over.blogsky.com

سلام
تو خودت درست کردی
باور نکردنیه
من که از نزدیک توفیق نشده نارگیل ببینم
ولی نه دیدم
مرباش نه زیاد شیرین میشه نه
مربا هویچ دوس دارم ولی آلبالو بیشتر خوشم میاد

سلام امین جان...

آدرس بده نارگیل بفرستم!!!

چه فکری در رابطه با من کردی یه کم 3کاریام زیاده ولی یه کارایی بلدم!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.