حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

اردو...

با یکی از بچه ها هماهنگ کردیم ورودی های 91 و 92 رو ببریم اردو بوشهر !!!صحبت کردم


گفتم می خوام یه اردو باشه فقط خوشگذرونی...کنار دریا...موافقت کردن...گفتم حواسم به


غذا و تفریح و حتی آهنگ توی اتوبوس بچه ها هم باید باشه گفتن چشم....ماییم دیگه!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
امین یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 12:25

چیزه الان دوباره پستت رو خوندنم
منم ورودی 92 هستم
تکلیفم چیه
بیایید دانشگاه ما هم ورودی های 92 حسابداری رو هم ببرید اردو خانم پگاه خانم ...لطفا
دلمون اردو میخواد
بلکه یکم فشار درس و این امتحانات از تنمون در بیاد

چه باحال من سال بالایی تو محسوب میشمبچه نمیبریم

امین یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 12:16

سلووووووم
هرچند دل خوشی از بوشهر اینا ندارم
شنیدم مردمش زیاد ....
ولی خب بهترین انتخاب بوده بدون شک
نزدیک ترین دریا بهتونه
2 ساعت تا شیرازه فکر کنم یا بیشتر 4 ساعت هاااااا
یادم نیست درست
هر چند من نرفتم هاااااااا
ولی خب
راستی حرف از اردو شد
این قضیه اردوی های دانشجویی چطوریه , دست کیه بخوان ببرن اردو همه رو میبرن یا نه
برنامه ریزیش چطوریه پیش میاد یا نه ما نیز برویم یا نععععع

علیک سلوم...آره بابا ما با مردمش چیکار داریم کنار دریا کمپ میزنیم کیف کنیم......اردو هم هر کانون یا سازمانی با مجوز میتونه ببره حتی خیلی وقتا بچه ها دور هم جمع میشن پیشنهاد میدن مجوز میگیرن میرن اردو...ما هم از طرف باشگاه خودمون داریم میبریم..آها بعضیاش هم از طرف خود دانشگاه هست وثلا کانون گردشگری دانشگاه ما هر هفته میبره اردو...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.