حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

برف بازی...

سلام.


من و خانواده ام وقتی که من کوچولو بودم به دلیل شرایط کاری خانوداه در یه شهر گرمسیر و جنوبی زندگی


میکردیم


من همیشه عاشق زمستون و پاییز و این مدل هوا بودم(هنوزم هستم). اما اونجا در تمام سال تابستان بود


خیلی که توپ بود


بهار!!!! یه روزکه مامانم نبود تمام کائوچوی کارتون تلویزیون رو برداشتم و با رنده در تمام اتاق پخش کردم تا مثلا


بگم برف اومده و


برف بازی کنم!!! خیلی کیف داد اما مادرم وقتی برگشت به اندازه من خوشحال نشد وبه سختی از رو زمین


جمع کرد!(واقعا به


سختی اخه بدچسبیده بود)البته از نظر من هیچ اشکالی نداشت هوا یه مدت برفی باشه خودش دوس


نداشت!!!



انقد از این کارا کردم!!!http://mahsae-ali.blogfa.com

هیجان این روزها...

سلام!!!Kisses



بچه ها سه شنبه هفته دیگه برا ازدواج میخوام برم مشاوره ژنتیک!!سپردم دست خدا اما خب تا حدودی استرس هم دارم!!


برام دعا کنید اساسی!!



حوا...

من یک دخترم...




بــــــــدان ..




\"حــــــوای\" کسی نـــــمی شــوم که به





\"هــــــوای\ " دیگری برود ...






تنهاییم را با کسی قسمت نـــمی کنم که روزی





تنهایم بگذارد .. .




روح خـــداست که در مــــــن دمیـــده شده و





احســـــاس نام گرفته....





ارزان نمی فروشمش...






دستــــــهایم بــالیـــن کـــودک فـــردایـــم





خـــواهـــدشد...





بـــی حـــرمتـــش نمی کنم و به هــر کس نمی





سپارمش .. .!!