حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

خرسی...

سلام...


بعد از کلی وقت شروع کردم به وبگردی....بایه وبلاگ که نویسنده اش آقای خرسی هست آشنا شدم پسری 7 ساله!!!


شعر هم میگن ایشون و من به شخصه خوشم اومد و از ایشون حمایت میکنم اساسی ...آفرین!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
امین دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 02:36

سلوم

راضیم ازت

امین شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 13:33

سلام پگاهی
پگاهی کجایی تو
اومدی یعنی برگشتی وبت یا سرگرم درس و اینایی

امین چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 18:50

سلام
پگاهی
پگاه عزیز
میگما حالت که نیستی یعنی مثلا ...مثلا امتحانات تمو شده
اگه شروع میشد چی میشد پس
کجایی تو

bebakhshiiiiiiid

امین پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 01:22

سلام
پگاه عزیز
نیومده کجا رفتی خانم مجری

کلی دلم واست تنگیده بود خو

نگاش کن تو رو خدا
پگاه

واقعا؟؟؟؟؟ چ جالب ک دلت تنگ شده بود

امین سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 00:47

سلام
پگاه
چه عجب از این ورا
امتحانات تموم شد
مرسی که سر زدی خوشحال شدم زیاد
پگاهی حالم بسی گرفته اس

سلااااام امین جان!!!چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.