حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

دوستم...

راستی یه دوست 68 دارم هم اتاقیم هست..طرفدار سرسخت استقلال هست و خلاصه از اوناش...


دیشب داشت میگفت فردا فلان موقع استقلال بازی داره نمیرم باشگاه  منم بهش گفتم از ته دل عزیزم ارزو میکنم


که ببازه!!!!!!!!



وای انقد واکنشای باحال نشون میداد......خدا انقد کیف میکردم..بهش گفتم میدونی من اصلا فوتبالی نیستم ولی


خب از اول پیروزی رو دوس داشتم هیچ کدوم از بازیکناش هم نمیشناسم اما واقعا دوس دارم استقلالا


ببازه.....بیشتر حرصش گرفت...خیلی کیف کردم

نظرات 25 + ارسال نظر
........ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 19:50

خیلییی خوشحالم که حالت خوب شد
الان نیم ساعته دارن صدام میزنن واسه شام ولی من نرفتم.مادر اومد دعوام کرد
شب خوبی داشته باشی خانم دکتر

شب بخیر شما......شام خونه گی چه نعمتی...

........ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 19:45

کاش منم این همکلاسیاتو میدیدم هر کدومشووون یه فیلمیه واسه خودش
تو این همه سوژه داری بعد میگی حالت گرفتس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چی بگم مهد کودک کلاس ما...کاری نداری میخوام برم؟؟؟!حالم خوب شد

........ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 19:41

با حرفای تو مجانی همه چی رو امتحاااان میکنم

خیلییییی باحال بوده معلومه خیلیی بچه هستن . به من معرفیش کن یکم کار یادش بدم

خیلییییییییییییییی بچه است..ازش متنفرم.......دلم میخواد لهش کنم..شده سوژه خنده ما

........ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 19:36

بعضی از توهمات به آدم فاز میده
مثل اکس میبرتت تو فضااااااااااا

خوشم میاد همه چی هم امتحان کردی..همین پسره بود بارت گفتم همکلاسیم تریپ عشقی برداشته بود یه بار به من گفت خانم ... شما نظرتون در مورد فلان پسر چیه...منم گفتم تاحالا باهاش برخورد نداشتم اما خب خوشتیپه...صداشم برا اجرا خوبه...اینم فک کرد من از این خوشم میاد ...روز بعد بهم گفت شما گول ظاهر رو نخورید این همیشه برا اینکه درس رو بهتر بفهمه روانگردان نصرف میکنه...هنوز تو کف این حرفشم رضا...پسره دیوانه

........ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 19:32

منم نگفتم با من
چرا به خودت میگیری زووود
چرا حرف تو دهن پسر مردم میذاری تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خواستم ذهنت درگیر توهم نشه...بد کردم؟؟؟

........ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 19:29

چه خوب که نپریده

نگفتم با تو

........ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 19:27

تو خونه با کسی حرف نمیزنم زیاد.میخای خودت بیا با چوب سیام کن

چرا حرف نمیزنی؟؟؟؟؟؟؟؟انتظار داشرم خیلی باهات حرف بزنن جویای کارت باشن چه میدونم

........ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 19:25

حس ازدواج و دوستی پریده (اینو جدی نگیر بستگی به آدمش داره )
اره خالیه
البته پول واسه خرج کردنه ولی برای ز ن نه مررررد

نه اینطورم نیست..ولی حس ازدواح من نپریده

خیلی دوس دارم ببینم با کی ازدواج میکنی

........ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 19:22

یکم دعوام کن . دوس دارم یکی بزنه تو سرم الان

خب به مادر بگو بزننت یکم حالت جا بیاد......

........ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 19:19

تقریبا آره
خیلی هم خرج میکنم ولی به نظر خودم الکی نیست.حسابم خالی شده

چی بگم...تو خودت باید تصمیم بگیری چه راهی و پیش بگیری...تو یه مرد 25 ساله ای ...اومدیم از یکی خوشت اومد خواستی باهاش ازدواج کنی اصلا نه دوست بشی زشت نیست این حرف و که میزین؟؟؟؟؟؟؟همشو خرج کردی؟؟؟؟؟البته پول واسه خرج کردنه ولی خب....

........ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 19:15

اره میرم ، تو خونه حوصلم سر میره بشینم

ینی فقط چون حوصلت سر میره میری سر کار؟؟؟؟؟؟؟؟؟میخوام دعوات کنم!!!

........ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 19:11

قصرالدشت اموزشگاه ماد
ولی دوس داشتم خودم که با ریزه کاریا آشنا بشم.واسه همین گفنتم از اول

چه میدونم اخه ریزه کاری نداره!!برا این کاری که تو میخوای ریزه کاری مهم نیست...سر کارم میری هنوز؟

........ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 19:04

3 جلسش رفته.نمیدونم هم کلاسیام کی هستن فکر کنم خیلی بچه باشن
بهشون گفتم میخوام از اولش شروع کنم.تعیین سطح ندادم.ولی الان نگا میکنم میبینم خیلی از چیزاشو بلدم

اره کاش تعیین سطح داده بودی...کجا میری؟

........ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 18:58

اگه ناراحتیت با چی گفتن به من برطرف میشه اشکال نداره بگو من آماده شنیدنشم
پگاه همیشه باید لبخندرو داشته باشه

الکی حالم خوش نیستا!!!! بیخود و بی جهت!!!نه مگه روانیم ...منظورم اینه اذیت نکن.چه خبر از کلاس زبان؟دوس داری؟

........ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 18:54

خب همیشه تو که نباید دیگران رو اذیت کنی.، بعضی وقتا هم نوبت ماست
شوخی میکنما

اصلا حال شوخی ندارم امروز بد اخلاقم یه چیزی میگم ناراحت میشی میخوای برو ناراحتی پیش نیاد

........ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 18:49

خب باشه دیگه نمیگم.چشم

اون سری همین و گفتی

........ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 18:46

نه بابا شوخیه . فقط قصد داشتم نظرتو بپرسم

همیشه همین طوری

........ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 13:07

چقدر مهمه و چرا ؟
میخوای بریم دنبال خود آموز بگردیم؟
کار باب میل نبود
کار ویزیتور مواد غذایی.برجی 700 تا 1100000 ت +بیمه چطوره؟ آشنا هم هس

دوباری داری اذیتم میکنی!میدونی که باهات نمیام....خوشت میاد هر از چند گاهی من و ازار بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

........ جمعه 12 مهر 1392 ساعت 23:34

زیر سایت بودم ، دنبال کار و کلاس زبان
باب میل نبود
حالا مگه مهمه بود و نبود من ؟ این همه طرفدار داری
ماشا الله بزنم به تخته

کار باب میل نبود یا کلاس زبان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/..اره مهمه.... دنباله خوداموز زبان فرانسه ام

........ جمعه 12 مهر 1392 ساعت 11:11

Akhèeeeeeeeeeeeeey bande khoda

bakhatn diid??

........ جمعه 12 مهر 1392 ساعت 11:07

بنده خدا دوستت
دلم به حالش میسوزه این همه زحمت کشیده بعد یه خفتووووووک خانم دعواش کرده
تو گوانتانامو هم به زندانیا انقدر سخت نمیگیرن

porrrrrrrrrrrrooooooooooooooooo koja boodi in modat?

AAA پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 18:24

mohadese پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 17:44 http://mohadese201.blogsky.com

سلام
بچه بد.... خجالت نمی کشی دعا می کنی ببازیم؟؟ بازی ملی بودا....ای بابا...میگم چرا دیروز هرچی میزدن به دروازه ی بسته می خورد نگو کاره تو بوده...!!!
ای بچه ی بد....
راسی چرا وبم نمیای؟؟؟

enghad hal kardam.kef kardam~~~~~~~~~~~~~~~~~~~esteghalali nistam dokhtaere khooob

ASEMAN پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 11:12 http://OSTAD-ARABNIA.COM

وااااااااااااااااااااااااا.........

,valla

دانشجو چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 21:57

پس تقصیر شما بود

AREEEEEEEEEE

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.