حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

نهار...

سلام...


فردا ظهر مادرجون جلسه داره من میخوام کشک و بادمجون درست کنم...عاشق دستپخت خودمم(تعریف نباشه)...


رنگینک هم درست میکنم اخه خیلی دوست دارم...راستی آقای باغبون برام کاکتوس کاشته...از شخصیتش خیلی خوشم اومد


هرکسی وقتی میخواد برا یکی گل بکاره کاکتوس نمیکاره...منم خیلی خیلی خیلی کاکتوس دوس دارم...دستش درد نکنه...

نظرات 1 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 00:18

سلام
پس لابد آشپزیت خیلی خوبه
آفرین به تو پگاه
ای خود شیفته از خود راضی , من باید دست پختتو تست کنم بعدش بگم خوبه یا نه !!! نه خودت بگی
شوخی میکنم
غلط کردم شوخی کردم ناراحت نشی ها پگاه
رنکینگ چیه پگاه آیا ؟
کاکتوس ما هم کاکتوس داریم همه شون خشک میشن یکی به یکی

سلام عزیزم...
رنگینک یه غذای جنوبیه بین خرما گردم میذاری بعد ارد گندم بو میدی بعد بهش روغن و دارچین و اضافه میکنی میریزی روی خرما ها!!!عالیه!!!من اره خداییش دستپختم یه دونه است!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.