حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

خونه...

سلام...


من دوباره تعطیل شدم و برگشتم خونه......به به !!


البته دوشنبه اول تشریف بردم رادیو...واجرا کردم...بهم کتاب هدیه دادن اسم کتاب: نمیتوانی اما عاشق نباشی...


خیلی خوب بود احساس کردم اجرام بهتر شده بود...بعدش رفتم دانشکده برا مجری گری...واقعا احساس نمیکردم انقدخوب


بشه...دوستم میگه شده  بودی انگار ارمیا با  این چشم و ابرو انداختنت...همه کسایی که دوس داشتم هم تو مراسم بودن...


تا اخر هم نشستن...


بعد از مراسم ازیکی از مسیولین پرسیدم اجرا چطور  بود...گفتاجرات من رو یاد ژاله صادقی میندازه هم حس داشتی هم صدا


هم تنوع در تن صدا ... خدا ر وشکر کردم یه دنیا...دیگه اومدم ترمینال برگشتم خونه...تو اتوبوس هم با کناریم که یه خانوم


مسن بود هم کلام شدم و مادرم که اومد دنبالم رسوندیمش خونشون...امروزم فرم عضویت باشگاه پرسشگران رو طراحی


کردم...و برا مادرم مقاله در رابطه با انقلاب و بیداری ملت ها نوشتم...

نظرات 5 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 10:24


به جون خودم پگاه
من زبانم همیشه خوبه بوده
این استاد ....نقطه چین
همه رو پایین داد
چی بهش بگم الان دلم خنک بشه
من زبانم بدک نیست ولی نه 11
ممنون از این همه حمایت و روحیه ای که دادی بهم

سلام امین عزیز

نه منظوری نداشتم گفتم ینی آبادانی بازی در نیاری

امین پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 08:39

سلام به قول هرکول پوآقو به قول خودش پوآرو نه
بوژو مادام
می بینم که هر دوتایی تون تو و پانیک اوریجینال فرانسوی در اومدید که هاااااا
من عاشق زبون روسی هستم
به اضافه انگلیسی با لهجه انگلستان و ژاپنی
البته بیشتر روسی

سلام امین جان...شما زبان دانشگاه رو پاس کن بعدش حالا....ناراحت نشیا

پانیک چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 15:04

راستی یادم رفت!کدوم برنامه اجرا داری؟میخوام گوش بدم!به شدت کنجکاوم

cna.sums.ac.ir

پانیک چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 15:03

Où êtes-vous donc?
Pas un mot
en effet
la Guinée

pordn moi???
je ne sais pas!!!Que voulez-vous dire?

امین سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 20:59

سلاک پگاه خانم
خوبی
آها خونه ...خونه بودن ..خونه رفتن خیلی خوبه
خوشحالم واست
خوش بگذره بهت
اسم کتابه جالب انگیزه ولی بدون شک مطالبش نه
دختر یعنی صداتو شنیدم فکر کنم تنها دخمله توشون تویی شماره 15 که قدیمی ترنی بود رو دانلود کردم چقدر صدات حرفه ایی و مجری گرایانه اس
بیخود نیست مجری شدی پگاه
زن عمو واسم گیر نیوردی پگاه خانم
خوبه پس توی اتوبوسم بد بهت نگذشته خانم
خونه بودنت خوش بگذره بهت شاد باشی

سلام امین جان...چرا بابا مطالبش هم قشنگه...طرز تفکر نویسنده اش خوبه...حرفه ای؟؟؟؟؟؟؟؟نه تا ای حد!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.