حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

خونه...

سلام...


ساعت 7 دارم میرم خونه بعد از کلاس فرانسه..امروزم از صبح درگیر کلاس بودم به چیزای


خوبی رسیدم....اتفاقای قشنگی برام پیش اومد...آزمایشگاه انگل هم داشتیم...خوب بود


کلا...و میرم خونه خیلی عالیه...از هفته دیگه هم از 21ام دیگه کلاساس تعطیلن تا 16


فروردین تعطیل تشریف داریم..به به ایول به پگاه خانوم گل که میره خونه...

نظرات 2 + ارسال نظر
fuzool شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 14:59

Khosh be sa'adatet

امین چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 02:09

سلام
ممنون بازم از این نوشته های رنگیت گذاشتی
حسابی خوش گذشته پس
ما هم هفته ای دیگه تعطیلیم گویا
خوش به حالت میشه پس
خوبه دوس دارم هی بری خونه
راهت که زیاد دور نیست هاااا پگاه
یه اس اومد برای از طرف دانشگاه که اردو راهیان نور و این حرفاست برم یا نه
نوشته باری ثبت نام بیایید نمیدونم یه جایی از دانشگاه
پسرا جدا و دخملام جدان
اول پسرا میرن و بعدش دخترا
نمیدونم با بروبچ هماهنگ کنیم ببینیم میان یا نه

سلام امین عزیز....میخوای بری شلمچه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شلمچه مذهبی هست اگر دوست داری برو من که خودم نرفتم تاحالا دوست ندارم.آره چقد کیف میده تعطیلی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.