حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

حسادت!!!!!!!!!!

 سلام.نمیدونم برا شما هم پیش اومده یا نه اما گاهی به مسائل کوچیکی حسادت میکنم که خیلی ناراحتم میکنه.


دلم نمیخواد اینطوری باشم.البته قبول دارم همه تا حدی حسادت دارن وباید کنترلش کنی اما پشت همین کلمه ی کنترل هزارتا


حرف وجمله است!!


خوشحال میشم راهنماییم کنید...

نظرات 3 + ارسال نظر
سلام جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 15:27

سلام عزیزم خوبی؟من فکر نمی کنم تو حسادت کنی به نظر من تو غبطه می خوری حسادت با غبطه خیلی فرق می کنه حسادت چیز خیلی بدیه و ممکنه که یکفرد رو دچار بیماری روحی کنه و حتی اون رو دچار قتل.من همین چند روز پش توسط همکارم که خیلی بهم حسادت می کرد و من دورا دور می شنیدم اما زیاد جدی نمی گرفتم و توجه نمی کردم مورد حمله قرار گرفتم و نزدیک بود جونم رو از دست بدم و فکر نمی کنم شما حسادت کرده باشی. شما غبطه میخوری شاید. من هیچ وقت دلیل اینکه چرا اون فرد اینقدر از ظاهر پوشش و همه چیز من و حتی خانوادم حسادت می کنه رو سر در نیاوردم حتی نزدیک بو من رو بکشه و الان هم مثل یک بیمار روانی هس چون هرگز مثل من بزرگ نشده. خوب این رو خدا نخواسته هر آدمی برای خودش ارزشمنده شما هم حتما نکات خوب و ارزشمندی داری و مواظب باش این غبطه خوردن به حسادت تبدیل نشه و به دیگران آسیب نزنه چه بسا جرم و بزه بزرگی بشه خدایی نکرده.موفق باشی

سلام بر تو! کاش همین طور باشه دوستم!!!

وقتی همینطور میشم خیلی از خدا خجالت می کشم که این همه نعمت بهم داده ولی من ...

ممنون از تو عزیزم.

... جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 15:22

یادمه یدوست میگفت هر وقت احساس حسادت کردی تو دلت چند بار بگو خدایا راضیم به رضای تو...

خدایا راضیم به رضای تو

خرید اینترنتی جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 15:12 http://javanbazar.com

سلام
لینک شما ثبت شد.
باتشکر

متشکر از شما دوست عزیز.یا حق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.