حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

شاید من اشتباه میکنم...

سلام.


وقتی یکی برات نظر میذاره،نظرش رو که میخونی میفهمی اصلا مطلبت رو نخونده  فقط دوست داره تبادل لینک کنی!!!!!!


منظورم این نیست تبادل لینک بده من خودم هم این کار رو میکنم اما خب فقط برا تبادل لینک نظر نمیدم!!


البته از دوستانی هم که فقط به مطلب توجه کردن هم تشکر میکنم اما خب....حرف دله دیگه شما ببخشید!!!


انگار که فقط دوست داریم از طریق وبلاگ همدیگه دیده بشیم همین و بس!

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام گلم
می خوام بگم اتفاقا" اصلا" اشتباه نمی کنی چون اکثرا" با یه آیکون دوستانه سرو ته قضیه جمع می شه!!
اما خوب اینم بگم اگه نوشته ها باب دل باشه اوضاع ازین حالت خارج می شه و باب دوستی و نظرای مفصل تر باز می شه
امیدوارم دوست جوون و نازنینم بتونه توی این دنیای مجازی دوستای خوب و وبلاگای دلخواهشو پیدا کنه

سلام.ممنون از شما.اینم اره درسته

Hamid Reza سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 13:03 http://bobspong.ir

D:

یه وب طنز و سرگرمی دارم

که توش واقعا خنده دار ترین مطالب رو می ذارم

همیشم بروزم

خوشحال میشم بهم سربزنی و مطالب رو بخونی تا

لبخند به روی لبات بیاد

فعلا بای

سلام حتما.ممنون از شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.