حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

خدا...

بچه ها وقتی هماتولوژِی یا میکروبیولوژی میخونم و میبینم چقد خدا منظم و باحاله!!!!!!!!!!!!!!!!!!نمیدونم چی


بگم!!!!!!!!!!!!!!!!واقعا ما کجاییم!!!داریم چیکار میکنیم!!!این همه نظم حیرت انگیزه!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 02:04

من نمی تون برای بقیه پست هات نظر بذارم عیب نداره حرفم رو همین جا میگم خوشحالم از اینکه یه روز خوب رو برات زنده کردم و اینکه اگه پسر رو فراموش کرده بودی الان تو ی خاطرت نمی گفتی (شوخی بود ناراحت نشی)

اخی چرا؟؟؟؟

نه خب دیگه نمیخوام باهلاش ازدواج کنم

خاطره یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 13:40 http://www.khaterehfunny.blogsky.com

عاقا اینا یعنی چی؟
راستی من نمی تونم تو وب زیبایی های زندگی من برم
تو می تونی؟
اگه تونستی برو بهش بگو من نمی تونم برم وبش

بهش گفتم عزیزم

سارا یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 00:00

پگاه جوون شاید باورت نشه ولی سخت ترین مفهوم های فیزیک که تو کلپنر و هالیدی هست با زبانی ساده تو قرآن هم هست

عزیزم باورم میشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.