حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

عوض کنم...

سلام.


با اینکه سال دومی هستم دلم نمیخواد تو خوابگاه بمونم...غذا دلم نمیکشه از همه چی بدم میاد.....احساس


میکنم کثیفه!!فردا میرم ببینم یه اتاق دیگه بهم میدن!!باید همه سعی خودم رو بکنم...بخاطر گربه ها دوس ندارم


نماز بخونم رو زمینش به هیچی دوس ندارم دست بزنم!!بچه ها بهم کمک کنید...باهام همفکری کنید....

نظرات 3 + ارسال نظر
خاطره شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 20:16

راستش رو بگم منم این حس و داشتم میدونستم هم از چیه ولی داشتم خودم رو گول می زدم از اون نیست بخاطر یه چیز دیگه هست اما الآن باهاش روبرو شدم و بی خیال شدم
تو هم ببین از چیه بعد هم راه حلش رو پیدا کن راه حل من بیخیالی بود

اره صبر هم مزه ی خوبی داره دوس دارم

دانشجو شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 18:49

خب بی رودر بایستی درس خوندن دردسر داره.....البته خود من تو این 8سال فقط یه ماه محیط خوابگاه رو تجربه کردم .. اونم در شرایط نسبتا مطلوب که سخت بود بواقع.البته میشه انتقالی گرفت وبا شرایط شما هم راحت تر قبول میکنن اگر شرایط دیگه فراهم باشه.
اما اگر نیست بنظرم مطمئن باشید روزای اوله که اینطور دلتنگ خونه میشید وبمرور عادی میشه وهمین فکر به روزای آتی که البته همه 4سالش مثل برق وباد میگذره میتونه آرومتون کنه..ضمن اینکه روزی میرسه حسرت همین دوران رو میخورین ودلتنگ دوستان دوران دانشجویی میشید.اما گربه ها مگه تو اتاق هستن؟

بله میان تو میر سر یخچال..عاشق درس خوندنم دوس دارم همش تو دانشکده باشم...نیام خوابگاه از کثیفی بدم میاد.....

Ali شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 18:28 http://funday.blogsky.com

وایییییییییییی چه قدر ناراحت کننده

مسخره میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمیشه برات نظر بذارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.