حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

کپک...

سلام.

امروز از صبح تا بعد از ظهر ناهار و صبحانه نخوردم فقط یک دانه کیک!چه کیکا گرون شدن!!!یه جزوه میگیری


4500 بعدشم یه کیک 1000 تومن کوفت ادم میشه کیکه!!!


خلاصه برگشتم خوابگاه یه قارچ بسته بندی خریدم دوتا تخم مرغ هم از صبحانه یک شنبه که رزرو کرده بودم


داشتم(نگه داشته بودم برا روز مبادا!) خلاصه از یکی پیاز گرفتم که تخم مرغ و قارچ درست کنم بعدش قارچ ها


رو که میشدم متوجه شدم اجسام مخملی زیبایی اطرافشون هستن که بچه بودیم بهشون میگفتیم کپک!!!


خلاصه روحیه او داشت منفجر میشد تمام رویاهام نقش بر اب شدن!!! اما یادم اومد که اساتید قارچ شناسی و


میکروب شناسی چقدر زیبا در رابطه با طبیعت این مخملی ها صحبت میکردن طوری که انگار جگر گوشه


هاشونم کم مونده اشکم گوشه چشمشون جمع بشه...بعد منم دریچه دیدم رو عمیق تر باز کردم و دیدم وای


چه کپکای نازی(2100 تومن بندازم دور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟) وای چه ملوسن چه


دنیایی دارن و به قارچ دوست داشتنی چه جلوه ای دادن!!! بعد شستمشون و هی که پاک میشدن میگفتم


دوستان خدانگه دار!!!خلاصه که پیاز داغ رو گرفتم و غذا رو درست کردم و رفتم تو اتاق و بدترین لحظه اش این


بود که عزیز ترین دوستم بهم گفت منم میخوام چطور بهش میگفتم اینا کپک زدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نخور؟؟؟؟؟؟؟؟وای


انقدر هم خوش رنگ و لعاب شده بود...و هی میگفت پگاه عالی شده خیلی خوشمزه است


(واقعا خوش مزه بود) ..


دوستان من هنوز حالم خوشه اما دوستم خیهو خوابش برد.......ینی ممکنه اثرات کپک باشه؟؟؟؟من که خوبم


اتفاقا کپک در طعم غذا تاثیر بسزایی داشت...واقعا از اساتید محترم متشکرم....اجرشون با خدا!نذاشتن ما بی


غذا بمونیم!!

نظرات 6 + ارسال نظر
..... پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 00:00

farghe zaheri daran doktor vali bateneshooon yeki hast

اره من الان میفهمم کپک ینی طعم متفاوت در غذا‏!‏

..... چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 17:33

are kapak khodesh vitamin dare khanom doktor

ویتامین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدایا!!!!!مهندس توجه کن که کپک با میوه فرق داره یه ریزه

..... سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 21:15

akhe chera kapakaye badbakhto shosti??? sorkheshoon mikardi bishtar azat khosheshooon miyooomada
vali kare bahali kardi , khoshemaaaan amaaad


گفتم اذیت میشن تو روغن سری بعد هم از همینجا میخرم ولی با کپک میخورم

ı ᴎ ɐ ᴧ ɐ ᴚ سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 19:32 http://vitreous.blogsky.com/

کپک و مسموسیت سوسول بازیه از قارچ که نمیشه گذشت

وای افرین!!!!!!!!!

خانوم گل سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 18:13 http://rozhayezendegiman.blogsky.com

دوران دانشجویی هم عالمی داره ها

ارهههه!!! عجب

امین سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 18:09 http://over.blogsky.com

نه بابا خوابیدن از اثرات قارچ کپک زده یا خراب که نیست
ما کاش نیمخوردیشون اگه میدیدی زیاد کپکی هستن و نمیشه خوردشون
2100 تومن ارزش زبونم لال مسموم شدن و داستانهای بعدش رو نداره
ولی خب حالا کاری که شده ایشالله هیچی مشکلی پیش نمیاد ؛ شمام بد به دلت راه نده

نه الان که خوبم..نفست از جای گرم بلند میشه 100 تومن خودش خیلی محسوب میشه..ایشالا..احساس شاداب بودن دارم میخوام یه مقاله در رابطه با تاثیرات کپک با شادابی بنویسم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.