حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

بگید...

اگه حرفام بچه گانه است و دخترانه...خب حرف دلم هست...من در حد یه دختر 20 ساله مینویسم و گاهی میشم


دوساله پایان نامه ندارم که در موردش صحبت کنم..سرگرم درسم(عاشق درس) و اینجا و گاهی سینما...برام


قشنگه وقتی کسی میاد و نظر میذاره...خیلی حس خوبی بهم میده..مثل حرف زدن با یه دوست خوب.......قرار


نیست درسایی رو که خوندم اینجا پس بدم!شاید کارم اشتباهه!خب  بگید؟؟؟



نظرات 2 + ارسال نظر
..... سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 21:08

rahat harfato bezan
ye kasayi hastan ke hamishe montazere shenidane harfat hastan
hatta age azeshooon badet biyado , nakhayneshooon

eeeeeeeee!!!!!!!!!!!che bahal

خانوم گل سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 20:09 http://rozhayezendegiman.blogsky.com

پگاه جون اینجا مثل یک دفتر خاطرات میمونه که میتونی حرفایه دلتو بنویسی و سبک بشی.ازنظرمن خوبیش اینکه کسایی که نمیشناسنت میخونن و یک جور آرامش و حس راحتی به آدم میده.من خودم که اینجوریم.
حرفاتم اصلا بچه گانه نیست عزیزم اتفاقا چون از دلت براومده به دلم میشینه

خوبه که اینارو میگی..متشکر که هستی و میخونی حرفتی دلی که هیچوقت به کارت نمیاد.ازت ممنونم.خوش به حال اقاتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.