حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

تک...

هم اتاقی های جدیدم خیلی باحالن!!!سال بالایی هستن...پر تجربه با مزه دوسشون دارم..یکیشون هم هرشب


برامون داستانهای اتاق عمل رو میگه ...سرپرست اومد حضوریم رو بزنه اسم همه رو که خوند من گفتم پگاهی هم


هست بعد یکم نگاه کرد  خندید گفت تک دختری نه؟؟؟گفتم اره..گفت معلومه؟؟؟چرا اخه؟؟

نظرات 9 + ارسال نظر
مرضیه جمعه 5 مهر 1392 ساعت 18:13

تک دختری؟؟؟؟؟

are

خانوم گل جمعه 5 مهر 1392 ساعت 17:47 http://rozhayezendegiman.blogsky.com

منم ته تغاریم.همه هم زود متوجه میشدن.اولش میگفتن تک دختری میگفتم نه.بعدمیگفتن پس حتما ته تغاری ای .حتما علم غیب دارن

vaghean vagrana make zaye nistim

سارا جمعه 5 مهر 1392 ساعت 16:47

سلام خوبی خانمی؟ اپم دوست داشتی بیا

salam bashe azizam

..... پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 22:55

ooon matalebi ke nazar nemizaram dalil nemishe ke man oonaro nemikhooonamaaaaaaaaaa!

az matalebet khosham miyad

..... پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 19:55

vaghaaaaaaaan cheraaaa???
jeddi cheraaaaaaaaaa

چه باحال ک انقد حال داری مطالب رو میخونی و نظر میذاری‏!‏

ali پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 18:01 http://3-5-2.blogsky.com

سلام من صاحب سابق وبلاگ خط تـــــــــــیره ... هستم.
وبلاگ من حذف شد لینک قدیمیموحذف کن و شما اگه دوست داری به وب جدیدم سر بزن تا با هم تبادل لینک کنیم ...
حتما بیا...

کشتیمون از بس ک وب عوض کردی؛میام ایشالا

ASEMAN پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 07:38 http://OSTAD-ARABNIA.COM

ماشاا... پگاه...!
اعتماد به نفسی داریا...یک کم بهم قرض بده

زیاد‏!‏

سارا چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 23:30

پگاه جونم اولش امیدوارم تو رشتت موفق باشی دوما شاید این حرف زده چون خودش هم یه تک دختر بوده خودت رو درگیر نکن

قربونت برم

امین چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 22:44

اوخی دانشگاه کجایی شما
خوابگاهی
مواظب خودت باش
با سیستم میایی نت یا لب تاب
یا گوشی
اصلا مدل گوشی خودت چیه
میشه بدونم آیا ؟
رشته تون رو نفهمیدم با اتاق عمل و اینا سر کار دارید

علوم ازمایشگاهی...علوم پزشکی شیراز....5800 خوابگاه قبلی وایرلس داشت اینجا نداره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.