حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

ضد حال...

سلام...


با چه حس و حابی یه مطلب باحال نوشته بودم اینترنت قاطی کرد نشد بفرستمتش منم دیگه حوصلم نمیشه دوباره تایپش کنم...والا!!

نظرات 2 + ارسال نظر
امین شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 17:37

ای دختر تنبل
میدونم دختر تنبلی نیستی کلی کار ریخته سرت و گیری
و در ضمن اشخالی نداره شما که هر بار 5 یا 6 بار در روز وبت به روز میشه اشخال نداره

سلام....نمکی...مزه نریز انقد!!

امین جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 12:26

سلام پگاه
همیشه قبل از ارسال مطلبت رو که تایپ کردی کپی کن که اگه ارورر داد دوباره تایپ نکنی , مثل خود من
من توی جواب دادن نظراتم هم اینطوریم بعضی وقتا چندبار جوابا رو بنویسم چون که سیو نمیشن جوابشون خخخخخ
شمام در کل خسته نباشی خانم که حوصلت نشد دوباره تایپ کنی

سلام امین جان....

کی حوصله داره کپی کنه!!!

حالا چیز خاصی هم نبود اما خوب نوشته بودم خدایی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.