حرف دل

حرف دل

حرف دل
حرف دل

حرف دل

حرف دل

توضیح...

سلام...


دیشب یکی از پسر ای رادیسو بهم اس ام اس زد که چرا رفتید و چی کار کردیم که انقدر اذیت


شدیم.. آخه من هیچوقت قهر نمیکنم بعد با اخم برم فقط لبخند میزنم و از همه خداحافظی


میکنم فک کنم برا همین بود که انقد متاثر شده بودن..کلا من وقتی ناراحتم بیشتر میخندم


دوست ندارم کسی بفهمه ناراحتم!!!!!خلاصه ما هم بهش گفتیم از جو خوشمون نیومد و اینا


آخرشم بهش گفتم اینا بخشی از لوس بازیای دخترونه اس شما جدی نگیر!!!


نظرات 3 + ارسال نظر
fuzool شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 15:02

خنده داشت؟؟؟

امین دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 14:32

تو دختری قضیه ات فرق میکنه
واسم سخته یه دختر بگیره از یه پسر خوشم اومده بعدشم اون پسره اونی نباشه که اون فکر میکنه
خیلی خب
دیگه چیزی نمیگم
بخاطر اینکه توام ناراحت میشی اینا
و من هیچوقت دوست ندارم ناراحت کنم یا باعث ناراحتیت بشم پگاه عزیز خودتم اینو خوب میدونی
ببخشید از حرفایی که زدم معذرت میخوام

سلام امین جان نه اصلا ناراحت نشدم...خب این یه مسیله طبیعی هست ما دخترا نمیدونم شایدم همه ی دخترا نه هیچوقت نسبت به پسرا احساس واقعیمون رو نشون نمیدیم...یعنی اون طرف همیشه فکر میکنه ما هیچ حسی بهش نداریم یا اصلا دوسش نداریم نه اینکه براش چشم و ابرو بیایم یعنی اینکه واقعا بیتفتوت نشون میدیم ولی خب همونطور که ایشون تو این مدت دانشحجوییمون ابراز علاقه میکنه خودش رو نشون میده خودش رو به کمال میرسونه و ما همچنان بهش بیمحلی میکینم در واقع داریم به خودمون فرصت میدیم بشناسیمش یعنی اگر طرف کسی باشه که ارزش فکر کردن داشته باشه

امین یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 15:25

توام به این قهر کردنت
جوابشو نمیدادی خو
به اون چه خو
راجع به پست قبلی ناراحت شدم واسه اینکه
یعنی نمیدونی تو واقعا چرا ؟؟؟!!
تعصب دارم روت خو

قلبم شکست واسه اینکه تو گفتی خوشت میاد ازش

سلام امین جان...

تعصب یعنی چی؟؟؟لوس نشو دیگه تعصب دارم!!!والا!!!!!خب تو این دو سال که به من ابراز علاقه کرده همه جوره امتحانش کردم...ما که چیزی به ایشون نگفتیم تو دل خودمم حق ندارم احساسی بشم؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.